Net binnen deze quartz van Åkerfalk, de ‘First Season’ versie. Heldere crème wijzerplaat met een 24-uurs uurwerk van Ronda.
Simpel, minimalistisch en met 40mm een, voor mijn pols van 18,5 cm, prima formaat.
De band draagt erg fijn (zeg ik na 10 minuten draagtijd).
Er is ook 36mm in het assortiment, maar dan verdwijnt hij een beetje denk ik.
Past mooi in mijn 24-uurs rijtje horloges.
In twee dagen binnen vanuit Karlstad met UPS. Is binnen de EU dus geen invoerrechten en andere kosten.
Leuk horloge voor erbij als de dresscode daarom vraagt en als ik de Pelagos lhd niet onder mijn overhemd kan proppen…
Dank voor het lezen!
Gefeliciteerd met die mooie aanwinst en veel draagplezier
Tof horloge. Enjoy!
Dit merk was me niet bekend.
Ook fijn dat ze 36mm modelletjes hebben.
En een chrono.
Netjes
Wat een mooie en bijzondere verschijning, veel draagplezier gewenst!
Thx
Mooie mesh band op een tijdloos horloge. Geniet ervan.
Mooi merk, voor mij onbekend. Gefeliciteerd met je NA. Staat inderdaad tof op deze band
Dank je wel!
Heel mooi! Ken het merk niet. Ga zeker op zoek. Ooit wil ik nog een 24 uur einzeiger met 0/24 aan de onderzijde van de wijzerplaat.
Schappelijke prijzen ook.
Het is anders
Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.
Apart en mooi. Is hetcerg wennen, die 24-uurs aanduiding?
Ik had al 5 24-uurs horloges dus viel mee.
Het went snel. Je moet even rederen na een blik op de plaat. Na een paar dagen ‘automatiseer’ je het en gaat het versneld en automatisch.
Gefeliciteerd met de aankoop. Heel mooie en leuk horloge. Ik moet de mijne ook maar weer eens om de pols doen.
Trouwens de leren banden van dit merk zijn ook subliem. Echt hoge kwaliteit en met quick release. Heerlijk snelle swappen dus.
Dank je, ik ben vergeten een extra leren band (met korting) te bestellen…
Gefeliciteerd
Mooi rustig ontwerp. En 24/0 bovenaan, wat mijn voorkeur heeft.