Oeps. Foutje… 58mm dan!
Zo de knettah dat is wel een klatser dan. Wat heeft jou bewogen deze toch te kopen?
Leek mij wel een leuk horloge. Die wijzerplaat vind ik mooi.
Nice. De hamvraag: wat weegt het geheel?
Gaat deze met bracelet naar de 500 gr.?
Zal dat morgen ff checken!
Ben benieuwd
Ik vind het echt een mooie Invicta.
Veel plezier gewenst van deze nieuwe aanwinst.
Heel erg bedankt!
Dat is een lekkere jongen hé?!
Vind m super tof
Tsjonge Kasper, dit is wel wat bijzonders hoor. Qua formaat past het denk ik beter om de polsen van een grizzly beer dan om die van mij.
Persoonlijk is dit absoluut niet mijn smaak maar moet zeggen dat (zeker in de close up van jouw filmpje) de wijzerplaat er mooi uitziet.
Ik verwacht niet dat de meeste mensen de polonaise zullen lopen bij het zien van dit horloge, maar ik vind wel dat jij een zeer welkome aanvulling bent op het forum met jouw Invicta’s. Je laat ons in ieder geval horloges zien van buiten de gebaande paden. Dank daarvoor.
Veel draagplezier
Ps niet vergeten het horloge ook om de rechter pols re dragen, zodat je de krachttraining verdeeld over beide armen
Ik ben linkshandig en heb de gewoonte om juist alles rechts te dragen.
knap, alweer een mooi horloge in de verzameling
ook ik ben links en heb vroeger moeten ontdekken dat mijn eerste horloges geen lang leven hadden op mijn linkse pols, bij werkzaamheden deed ik dus ook alles links zoals hameren, draaien, kortom het horloge moest alle schokken opvangen, niet goed dus
nu ben draag ik ze dus ook rechts en wonder ze leven langer
Dat heb ik dus ook wanneer ik alles op links draag. Horloges gaan echt binnen no time kapot…
Mozes kriebel wat een joekel! Ik moet zeggen dat de afwerking heel netjes lijkt. Voor mij persoonlijk niet draagbaar, maar als je wat groter (sportschool liefhebber of zo) van bouw bent dan kan het prima denk ik
Je kan wel zeggen dat je een voor het forum uniek horloge hebt
Top staat je goed man!
Nu ik weer nuchter ben kan ik niet anders zeggen dan wat was ik denkende gisteravond. Mijn oprechte excuses.
Wat een prachtig horloge, de maat staat je ook perfect
Dat je er nog maar lang en gezond van mag genieten, het is je echt gegund Kasper.
Wat een gevaarte zeg, gefeliciteerd met de na!