NA Akula Prestige

Aantal weken geleden dit een nieuwe Invicta binnengekregen. Alleen heb ik nog niet de moeite genomen om hier een NA over te openen. Ben er eigenlijk wel tevreden over. Hij lijkt op de Patek Nautilus alleen dan stukken groter. Maar de wijzerplaat en alles is erg scherp zoals je ook op de macro foto’s kunt zien! :slight_smile:

https://www.vintageinvicta.nl/371843_invicta-akula-prestige-unboxing

18 likes

Een beetje een kruising tussen de Nautilus en de Plongeur Professionnel. :smirk:

Edit: bij nader inzien valt dat eigenlijk wel mee. Ik had die indruk even doordat in mijn ogen een deel van de vouwsluiting onderdeel leek uit te maken van de kast onder deze hoek. :sweat_smile:

image

Edit 2: bij nader nader inzien vind ik het toch wél een beetje. :joy: De scherpe hoeken geven het horloge wel wat van de Plongeur Professionnel. :smirk:

1 like

1 like

Als je er met de ogen van Stevie Wonder naar kijkt misschien, wat een vreselijk gedrocht zeg. Pure wansmaak :disappointed_relieved:

1 like

Dankjewel!

6 likes

Graag gedaan, mocht je weer zo een abominatie hebben laat het me even weten dan ben ik altijd bereid weer mijn persoonlijke mening te geven.

1 like

1 like

Leuk ding maar ûh, doe eens wat specs? Hoe groot is groot bijvoorbeeld enne wat drijft de wijzertjes…

PS Veel draagplezier Kasper! :ok_hand:

2 likes

Pure wanhoop ?

8 likes

Wat vind jij van die andere twee?

:rofl:#DoesLief

2 likes

Ok, sorry :roll_eyes:

1 like

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?

1 like

Gefeliciteerd ! Ziet er robuust uit. En lekker opvallend zoals een invicta betaamd :slight_smile:

1 like
5 likes

Dat Youtube en je eigen website geplug hoeft van mij niet per se hoor. Ik was gewoon even benieuwd naar …

Maar goed. Ik zoek het zelf wel even op. Thanks.

Automaat. NH35A standaard Seiko uurwerken. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Neem aan dat je de specificaties van dat uurwerk welk kent.

Afmeting van dit horloge is 57mm, dus is een joekel van een ding. Maar ik ben zelf ook niet de kleinste. Heb nog nooit van mensen gehoord dat ze het gek vinden staan bij mij wanneer ik een joekel draag. Heb er namelijk meer.

Is dit het antwoord wat je zoekt?:grinning::grinning::grinning::sweat_smile:

@junior

zal eerlijk zijn dat ik die filmpjes op deze website had geplaatst als dat op 1 of andere manier kon. Dus dan doe ik het maar via YouTube.

1 like

Dat dus. Maar dan met een band die me sterk aan die van de Aevig Balaur doet denken. Ergens in mijn hoofd roept mijn partner Chorba Kasha.

Het is absoluut niet mijn kop thee, 57mm. Pfff. Wat een kolos. Goed afgewerkt, dat wel. Veel plezier er mee, @Chillekasper.

Het is maar goed dat ze een dikkertje maakten, want die Seiko automaatjes zijn geen slimline materiaal. Ook niet in Seiko’s. :slight_smile:

1 like

Zo zonde dat je dit niet in het Engels hebt gedaan.

6 likes

58 zelfs … :see_no_evil:

1 like