inmiddels al heel wat maanden actief op HF. eerst wat rondgekeken en in juni 2022 een account aangemaakt, lees er nu aardig veel op, dus vond het wel wat tijd worden om mezelf kort even voor te stellen.
ik ben chris, pas 18 jaar oud maar inmiddels toch meer dan 15 jaar (!) met horloges bezig. de eerste foto waarop ik te zien was met een horloge was ik 3 jaar oud, helaas niet meer te achterhalen om wat voor ding het ging. ik heb altijd al vanaf hele jonge leeftijd fascinatie gehad voor horloges. het was altijd horloges op 1 en auto’s op 2. echter, begon het pas op mijn 14e pas echt te kriebelen en heb ik me wat verdiept in horloges en de horlogerie. 3 jaar later heb ik mijn jongensdroom kunnen waarmaken en mijn eerste ‘echte’ horloge aangeschaft. het betrof een datejust 16013 champagne dial uit 85. inmiddels 4 horloges in de collectie en draag ze alle 4 afwisselend met enige regelmaat. ze hebben alle 4 voor mij een ander uniek verhaal, dit vind ik er ook zo mooi aan. heb nog niet een enorme collectie zoals de meesten hier op het forum wel hebben, maar als 18 jarige mag ik echt niet klagen.
ik hoop de komende tijd op HF nog veel leuke verhalen en mooie plaatjes te aanschouwen.