NA: Al een tijdje op mijn wishlist en nu eindelijk om mijn pols.

Dankjewel allemaal! Ga er veel plezier van beleven!

Mooi!
Veel plezier ermee :raised_hands:

1 like

Tof! Cool horloge, lekker clean.

Is Singapore een bezoek waard, overigens? Wat zou je aanbevelen om daar te doen?

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Veel plezier ermee

1 like

Thanks!

Ja ik vind van wel. Als ik richting Aziƫ ga, probeer ik altijd even te stoppen in Singapore. In vergelijking met andere Aziatische landen is het super schoon en super veilig. Je kan gewoon met je dure horloge over straat lopen zonder ook maar een enig gevoel van onveiligheid te hebben.

Singapore heeft een aantal highlights die je gezien moet hebben; Marina Bay Sands, Gardens by the Bay, Botanical Gardens, F1 Grid, Chinatown, Little India en Arab Street. Overigens voor eten zou ik lekker bij de verschillende hawker centers gaan eten. Ben wel fan van Maxwell center en Lau Pa Sat, alhoewel die laatste wat meer gericht is op toeristen. Lekker eten voor weinig geld.

1 like

Mijn vrouw komt uit die buurt. Singapore is naar mijn mening een soort Dubai, maar wel met heel veel lekker eten Chinees, Maleis en indiaas. Alles is er netjes aangeharkt, veel horlogewinkels etc. Zeer vriendelijke bevolking, er hangt een positieve sfeer. Vanuit Singapore reis je gemakkelijk en goedkoop naar veel interesantere (cultuur/natuur) omliggende gebieden/landen van zuidoost Aziƫ.

2 likes

Mooi die witte wijzerplaat!

1 like

Mooie Seiko, veel zomers plezier ermee. :palm_tree: :sunny: :sunglasses:

1 like

:100:

Lekker deze! :facepunch:t2:

1 like

Ik ga liever naar Singapore dan naar Dubai, maar kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Kom er iig erg graag… vooral voor het ontzettend lekkere eten!

1 like

Heel mooi! Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je NA!
Leuk model. Ik heb m al eens voorbij zien komen maar ontdekte hetzelfde, niet in NL te krijgen :joy:
Geniet er van! :raised_hands:

1 like

Hahaha ja baalde in eerste instantie dat ie hier niet te krijgen is, maar heb hem uiteindelijk voor een hele leuke prijs weten te scoren in Singapore. Heel blij mee!

1 like

Dat is nog eens een leuke meevaller!
Daar heb je geluk mee gehad :wink:
Snap ik, en het hele verhaal erachter maar de aanwinst natuurlijk net wat specialer!

1 like

Precies! Dit horloge zal de herinneringen van deze reis altijd blijven meedragen!

1 like

En dat zijn de leukste aankopen :wink:

1 like

Poeh, sjiek zeg :smiley:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ja echt heel blij mee. Kan ook verschillende soorten bandjes gebruiken.

Dankjewel!