NA: Al een tijdje op mijn wishlist en nu eindelijk om mijn pols.

Tof horloge! Veel plezier ervan!

1 like

Heel mooi!

1 like

Leuk vrolijk zomers ding! Plezier ervan :sun_with_face:

1 like

Dank jullie wel! Gaat zeker goed komen!

Feli!
Geniet ervan!

1 like

Proficiat! :ok_hand:

1 like

Leuk horloge hoor! :+1::point_right::heavy_check_mark:

1 like

Heb hem ook op verschillende kanalen voorbij zien komen. Een erg fraai horloge. Draag hem met plezier

1 like

Mooie, ā€˜frisse’ Seiko. Heel veel plezier ermee.

1 like

Geweldig mooi horloge. Ik heb de RVS uitvoering met zwarte wijzerplaat, gekregen van m’n vrouw. En dat horloge is mijn favoriete horloge voor op mijn motorvakanties. Robuuste field watch, niet te groot voor onder de mouw van een motorpak en die band geeft 'm toch iets sjieks.

1 like

Hallo Sushieffer, heel mooi horloge, hoe was je ervaring met Hour Boutique als ik vragen mag. Heb daar zelf ook leuke aanbiedingen gezien. Wat ik alleen bijzonder blijf vinden is dat ze het serienummer op de productfoto blurren, Ik snap dat niet zo goed. Ik zit zelf ook nog een weekje in Singapore en overweeg er een keer langs te gaan. Ik wil je topic niet kapen oid, ook redelijk nieuw op het forum dus hoor het wel als ik buiten de lijntjes kleur met deze post

Geen probleem, wil graag mijn ervaring delen.

Ik had van te voren via hun website het horloge besteld toen ik nog in NL was en kon daar een paar dagen later de bestelling ophalen. Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je om het bandje op maat te maken,

Mooi horloge , geniet ervan !

1 like

Dank je wel voor je reactie, ik denk dat ik even langs ga aangezien ik nu in Singapore ben. Nog een idee waarom ze die nr’s zouden willen verbergen op hun website?

Veel plezier met je mooie aanwinst.

1 like

Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat ze het geheim willen houden zodat criminelen het niet als serienummer kunnen gebruiken voor hun Frankenstein of nep horloge. Anders heb ik geen idee. Ik zou het hun gewoon vragen.

Lekker man. Kan je alle kanten mee op. Gaaf.

Gefeliciteerd

1 like