NA Aldi Ascot Radiografisch horloge

:sob: :sob: :sob:

Doe mij dan maar het horloge :upside_down:

2 likes

Ben je wel eens op een Twentsch feestje geweest? Daar zet je het goede spul niet op tafel.

4 likes

Goed idee, maar mijn ouders wonen in Zutphen dus denk dat ik er nog steeds zal stranden Hahaha

2 likes

Dat leek mij ook, vandaar dat ik hem vandaag ook even moest openen! :innocent:
Maar iig “German Tech” aus China waarschijnlijk…
Maar loopt goed :+1:

1 like

Ik ga 'm denk ik halen voor de vlindersluiting. De rest is dan mooi meegenomen :thumbsup:

4 likes

ik vind em mooi! en das echt geen geld, zou er alleen wel een ander bandje op leggen denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is al een ander bandje…

1 like

ik dacht al een bandje met een meervoud aan waarde :joy:

2 likes

Mooie Nomos! :+1:

1 like

Aldı Glashutte

1 like

Ik heb ook nog een Ascot😬

Vroeger hadden ze elk jaar zo’n serie Ltd horloges. Ik kan me herinneren dat de outdoor horloges ook niet verkeerd waren.

Gr. Marc

3 likes

Kwam op een mooie echt genuninnywine leather band in het wit / creme… wel met stainless steel gesp btw.

Vlindersluiting is van Ali ipv Aldi haha (2,50)

1 like

Wel mooi. Bauhaus stijl en daar houd ik wel van.

1 like

Als je zo’n heuse Aldi ziet, dan vraag ik me af, wat zitten we hier op HF toch te tobben met die horloges van ons. Ik denk, dat ik een andere hobby ga kiezen. O ja, nog even langs de Aldi.

2 likes

bedoelde ik ook, mooi horloge maar de meegeleverde bandjes zijn altijd bagger, dus ik zou, net als jij, het bandje vervangen

1 like

Wat dacht je van de Oettinger bier bij de Lidl… en dat voor €7.49 echt heeeul goed te doen…afijn. leuk klokkie voor die prijs.

1 like

Cool een automatic Ascot :heart_eyes:
weet je wat voor uurwerkje daar in zit?

Is inderdaad een leuk klokje
En weer wat geleerd de Bauhaus style kende ik nog niet.

Maar ben toch wel erg benieuwd of iemand meer weet over het uurwerk van deze.
AR600ML DCF
Atomic Time
German Tech

Het zijn best leuke horloges voor dat geld.Ik heb er toch al een jaar of 5 een paar in bezit en geloof het of niet maar ze doen het nog steeds.

Eufemisme voor “een Duitser heeft naar ontwerp gekeken, voordat de opdracht naar China ging voor de fabricage”?

1 like