NA: all-black Japans stealth

Ik heb een nieuw horloge!

Wat? Gisteren toonde je toch je nieuwe The Citizen?

Klopt! Die kwam samen met een ander horloge. Dit was een keurige combideal bij SoloJapan :grin:

Ik wilde al langere tijd een all-black horloge. Eentje van goede kwaliteit, leuk op allerlei banden, en als onbezorgd horloge moest het solar zijn. En bij voorkeur Japans, want dat doet het toch altijd goed bij mij.

Ik presenteer: een Casio Oceanus OCW-T200SB-1AJF

Ik heb het reguliere model met witte wijzerplaat gehad, en die beviel me goed. Alleen was die voor mij net een tikkeltje te groot en te stoer voor een horloge met witte plaat. In dit geval wilde ik juist een wat stoerder horloge, en met een zwarte kast en wijzerplaat is de maat ook dikke prima. Ik kende de kwaliteit dus ook al. Het atomic uurwerk is een leuk pluspunt.

De stalen band draagt oké, maar de sluiting is gemaakt van blik en het rammelt mij allemaal teveel. Nu zit er een leuke performance band op van Hirsch (komt die toch goed van pas @Windhund :slight_smile: ).

Het is een gaaf stealth horloge, dat voor mij op een leuke plek binnen de collectie past. Geen alledaags horloge, maar wel eentje waar ik blij van word. Het zal, gezien mijn andere nieuwe horloge, de komende tijd alleen niet zo vaak gepakt worden ben ik bang :joy:

108 likes

Prachtige aanwinst zeg :+1::+1::+1:

3 likes

Strakke nieuwe aanwinst, geniet ervan!

3 likes

Nice man ! Gefeliciteerd :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Haha, lekker bezig zo’n ‘combideal’. :wink:
Oceanus is altijd een dikke prima! Ik hoop wel dat 'ie ook een beetje polstijd krijgt naast je nieuwe Citizen …

Veel draagplezier!

3 likes

Black is beautiful!
Mooie aanwinst en veel plezier ermee.

3 likes

Gefeliciteerd, ook een mooi horloge :ok_hand:

3 likes

ja, Oceanus… niets op aan te merken,
een kwaliteitshorloge :+1:
draag hem met plezier

3 likes

Stealthy maar toch goed afleesbaar, alleskunner, staat ook goed zeg! :+1:

3 likes

Deze is echt heel erg mooi!

3 likes

Mijn beste,

Ziet er goed uit hoor!!
Ik wens je er een solide tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Magi krijgt concurrentie als ik zou jouw ‘voorraad’ aanschouw :grin:

Mooi ding hoor. Nog nooit van gehoord, iets van gezien. Strak.

Geniet er van!

2 likes

Bedankt allemaal :star_struck:

Leuk he. De Oceanus was trouwens eerder besteld; toen ik het leuke idee kreeg om die Citizen ook maar te bestellen. Het was het wachten zeker waard. Ik ga ze zeker allebei afwisselend dragen. Maar ik gok dat eentje wat vaker mee mag :wink:

Haha, nou ik koop alleen om te dragen hoor. Soms is de timing alleen wat bijzonder :joy:

7 likes

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:t2:

2 likes

Mooi dat je nu de zwarte uitvoering hebt. Veel draagplezier!

2 likes

Mooi horloge :+1: proficiat!!!

2 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Gaaf ding! :+1:t3:

2 likes

Toffe aanwinst :boom:

2 likes

Topper!!

2 likes