NA, alleen dan niet de mijne

Gisteren voor iemand in mijn kringen “makelaartje” gespeeld, wiens identiteit ik even in de midden zal laten. Persoon in kwestie droeg altijd een afzichtelijke smartwatch, maar rijdt wel een mooie “Silber”-grijze drieliter-zescilinder Mercedes.

Smaak was er dus al op automotief gebied, nu alleen die Garmin nog van z’n pols.

Via Instagram kwam ik een Omega Seamaster (cal. 1342) tegen die is uitgegeven als presentje voor iemand uit de “High Mileage Club” van Mercedes - en dus met Mercedes-ster pontificaal op de dial. De link was snel gelegd.

Horloge in kwestie is in '79 uitgegeven aan iemand (de naam doet een Duitser vermoeden) die in zijn originele Benz een miljoen kilometer heeft gereden. Best een prestatie, als je het mij vraagt (helemaal aangezien ik zelf Audi rijd)

Verkoper had al wel mooie foto’s laten maken. Zie hier en enjoy;

27 likes

Mijn beste,

Het is een stijlvolle ambiance geworden!!
Goed gedaan hoor!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank, dank :wink:

1 like

Ik vind deze wel cool! En inderdaad hele mooie foto’s.

Mooi horloge hoor.

Mooi horloge, wist niet dat deze bestond! Lijkt me wel een kleintje! 34mm?

:thinking: Volgens mij ben ik nog de enige die niet met handschoenen in de auto zit. :rofl:

Compenseert met de Mercedes :grin:

Mooi horloge!

1 like

Mooie vondst. Heb jaren geleden eens zo’n horloge in handen gehad. Een oud collega had deze geërfd van zijn grootvader. En zijn vader had dezelfde, samen hadden ze meer dan 1 miljoen km op de teller gezet van hun taxi.

Dit is wel een heel tof model!

dit is er eentje om nooit meer weg te doen :star_struck: :ok_hand: