NA: Alpha 832 (6239 homage watch)

Leg eens uit?

1 like

Winst fabrikant met een leuk product, winst mensen die er blij mee zijn en misschien wel nooit de real deal kunnen betalen, gratis reclame voor de topmerken (homage/hulde).

2 likes

Als Rolex iets kan missen dan is de gratis reclame van Alpha :joy::joy:

2 likes

Veel plezier met deze Daytona hommage, ik hoop dat je er lang van zult genieten!
Los van de hommage discussie vind ik het wel jammer dat er geen mooi passende endlinks van af konden op de bijgeleverde bracelet, maar een zwart lederen racing strap is wellicht een mooi alternatief.

1 like

De Paul newman is een prachtig horloge. En onbetaalbaar voor velen.

Dus een alternatief is dan het antwoord. Echter niet deze van alpha.

De mooiste is de Gevril Tribeca. Maar die zijn ook al serieus aan de prijs.

Nb. Het is niet de 6239 maar de 6265 (pump vs screw down pushers)

1 like

4 likes

het lijkt mij leuk

En het ìs ook leuk !
Kleine toevoeging : pak ook re-issues mee. Van deze hommages/imitaties van het merk zelf kun je veel lol hebben.
Èn de looks èn het gemak van nieuw èn het echte merk !

Ja, die ga ik nog wel bestellen. Misschien doe ik dan meteen de 6263 homage erbij met zwarte plaat.

1 like

Hommage is enkel een probleem voor diegenen die een bak geld voor een horloge neerleggen waarbij men bang is dat in eerste instantie niet opvalt dat men dat heeft gedaan dus geniet van je Alpha.

3 likes

Ik vind hem leuk! Hommage moet voor mij kunnen zo lang het niet je 100.000ste submariner hommage is… Deze ‘echte’ equivalent zie je zo weinig in het wild dat dit wel moet kunnen vind ik.