Ik vind dat je Tudor erbuiten moet houden , dat is iets van een andere grote generatie. Tudor’s zijn Tudor’s en de andere zijn mooie copieus.
Heb ik serieus aan gedacht om het er in te laten zetten
Ben ik met je eens en ik vind dat ook een mooi merk.
Heb hier echter wel eens de - in mijn ogen niet terrechte -uitspraak gehoord dat Tudor dragers geen geen echte Rolex kunnen betalen, vandaar dat ik die ook maar noemde.
Snap jij misschien ook dat er mensen zijn die de hele horlogerie niets kan schelen en niet eens weten dat het een kopie van een “echte” is? Die vinden dan dus blijkbaar een Daytona mooi zonder te weten van de Daytona
We zijn niet allemaal “kenners”, ik weet ook slechts iets meer door dit forum maar mij kan het niks schelen. Vind ik het mooi, daar gaat het om en dan ga ik niet eeuwen geschiedenis ( wat er überhaupt van waar is ) na pluizen om te zien of er al door iemand iets dergelijks is gemaakt (heb geen icoon voor een middelvinger).
Daarbij heb jij in huis waarschijnlijk nog wel iets wat ergens van af is geleid of zeer sterk overeen komt met. Of weet jij dat alle meubel en armaturen ontwerpen allemaal 100% origineel zijn?
Iedereen mag weten wat die ervan vind maar ik vind het nogal bekrompen om er zo in te staan.
Edit: @andrepost geniet er van!
Moet je doen: té cool!
Ik kijk er naar uit maar wil wel kunnen wedden, is er iemand die bookmaker kan zijn hier op HF?
Lijkt me reteleuk en als de mods het topic niet sluiten wordt het doorhalen en 3 zakken popcorn en een vol kratje.
Helemaal top
Gefeliciteerd met de aanwinst.
Heb zelf de versie met zilveren plaat, was m’n eerste mechanische chrono. Overigens wist ik toen ik deze destijd kocht helemaal niet van het bestaan van een Rolex Daytona af en dat deze Alpha een look-a-like ervan was.
Vind het nog steeds een leuk ding dus ik draag hem gewoon nog af en toe.
Ik vind hem stiekem toch wel leuk.
Leuk horloge voor een leuke prijs !
Hommage absoluut not done… pffff
Alle merken imiteren elkaar. Niet alleen in de Horlogerie…
Altijd lachen dat zogenaamd principiële gedoe.
Gek genoeg slaan die zogenaamde principes bijna altijd op het gedrag van anderen…
Ik vind het bagger. Mag ik, dat zeggen?
Dank voor het inkoppen
Tudor dragers kunnen als ze willen ook een rolex kopen want de prijzen zijn voor dit zeer mooie ondergewaarde merk ( uit de Rolex Stal ) ook hoog. Tudor is niet als rolex voor de liefde, show off, hebben, blitz maken enz maar voor de liefhebber die een mooi goed horloge wil , en de meeste Tudor drager’s hebben er meer als 1
Je hebt het nu over de Rolexen en Tudors die aangehaald worden in een Alpha topic?
Pas na 34 reacties gaat het weer over Rolex, moet sneller kunnen volgend topic! :’)
OT: leuk horloge kerel! Lekker van genieten! Je laat ermee zien dat die stijl je aanspreekt, en natuurlijk kan bijna niemand 17 miljoen voor een horloge neerleggen. Dus heel begrijpelijk dan je dan iets anders koopt. Geen nep, maar een ‘eerbetoon’, aan het origineel.
Ik snap de commotie niet.
Enjoy it!
Mooi horloge voor dat geld, Seagull handwinder?
Wens je er veel plezier mee!
Klopt Hans, een seagull hanswinder inderdaad.
Leuk man… goed gedaan!
Nu ervan genieten
Leuk voor Hans.
Ik zag het👍, mooi laten staan zo dacht ik😉