Ik gooi er weer eens een NA topic op, waarom niet!
Inmiddels heb ik hem 14 dagen om de pols, gek genoeg is hij ook niet meer gewisseld voor een ander horloge, ik denk dat de reden daarvan is dat het gewoon een heerlijk horloge is, ik heb er geen omkijken naar omdat het een quartz is, maar dat straalt het horloge niet uit, de tikkende seconde wijzer geeft het weg, maar de big date doet je dan weer twijfelen.
Ik zag hem liggen op een soort vlooienmarkt in Utrecht, en ja hij is groot, te groot voor mijn pols, veel te groot! Maar toch pakte ik hem op, ik bekeek hem en ik was de sjaak! Dan maar weer een veel te grote, ik heb al zo een horloge in de collectie, weer een 44mm, je zou bijna klok zeggen, maar dat doen we hier maar niet.
Voordat ik over de prijs ging onderhandelen heb ik het horloge toch even door de stophelingnu website geramd, je weet nooit.! De verkopers hebben de mooiste verhalen, dit was een “inruiler” dat is vaak al een term die gebruikt wordt door lieden die daar vervolgens achter gaan schuilen, in de trend van ik weet niks van het horloge, het is een inruiler.
Als ik het goed heb is dit horloge onder de vlag van “constant” uit de fabriek gerold, het horloge heeft echt mooie uitstraling, de combinatie geborsteld en gepolijst zijn erg mooi uitgevoerd, ik heb genoeg horloges in mijn handen gehad, en ik kan zeggen dat dit vele male duurder aanvoelt dan dat je er voor betaald is.
De lume valt mij trouwens voor een piloten model ook niet tegen, ik kan de hele nacht zien hoe laat het is, enige nadeel daarvan is dat je vervolgens kapot moe uit bed komt!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik was op slag verlieft op deze “flieger”
Het andere horloge waar ik die haar liefde mee heb, puur door het formaat!