Na een lange tijd geen nieuwe horloges in de kist te hebben gehad, begon/begint het nu weer te kriebelen…
Mijn eerste nieuwe aanschaf is een feit, een Alpine Extreme Diver…
Hele goeie deal kunnen maken op dit 5 maanden oude horloge, dus ik kon het niet laten.
Was nog aan twijfelen over de oranje accenten maar ze staan het horloge goed zonder té nadrukkelijk aanwezig te zijn…
Mooie Alpina. Je hebt nu toch wel een beetje een Nederlands tintje aan je Zwiters horloge. Niet alleen de oranje accenten, maar ook het feit dat Alpina van Peter Stas (van Frederique Constant) en z’n vrouw is(indien je het nog niet wist, is nl. al 14 jaar zo) Mooi stuk
Thanx heren, ik heb het gemist… wat nieuws om de pols…
@Captaingingerbeardd ik had me wat ingelezen over het merk Alpina, wist je dat het overgenomen is door Citizen…
@EVH Band en clasp (vlinder) zijn prima, alleen helaas (al vind ik het wel mooi dat de band “door loopt”) geen micro adjustments, maar dat zie je volgens mij ook maar heel weinig op een vlinder sluiting. Ik heb er maar 1 gehad en dat was op mijn Hamilton Flight Timer.
Oh zo de tering. Internet is niet even betrouwbaar wanneer dan? Moet na 2014 geweest zijn volgens wiki . Had maanden geleden wat over FC en Alpina gelezen en dat Peter Stas dat had overgenomen. Heb je nog wat meer informatie?