NA als een vis in het water

Mooie aanwinst.
Geniet ervan!:+1:

1 like

Stijlvast, hè? En dit kleurtje vormt een fijne toevoeging. Merci!

Tsja… euh… stilte :slight_smile:

Heel plezierig, inderdaad! Dank!

Bij wijze van… :smiley:

't Is nog 8 dagen 2023. Blijft risicovol.

Briljant deze! Yes, indeed!

5 likes

Prachtig en tijdloos. Veel plezier van deze prachtige aanwinst gewenst!

2 likes

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge. Mooie indexen en wijzers. En natuurlijk een geweldige kleur!
Veel plezier ermee.

1 like

leuk dat je toch weer de Staudte schoenen hebt aangetrokken, mooi trio zo

1 like

Prachtig. Heel stijlvol.

1 like

Mooie aanwinst, proficiat!

1 like

Nice! :ok_hand:

1 like

Echt mooi, geweldige aankoop! Zit al heel lang te twijfelen maar denk toch maar eens op bezoek te gaan bij de dealer in Den Bosch.

1 like

Hee! Deel één is al binnen! Mooi man. Ik vind deze wel erg geslaagd. Wat zijn de maten van dit vehikel, joh?

Hoe dan ook, gefeliciteerd! En fijne dagen uiteraard. Nondeju, ik zit nog steeds schuin naar die Tourby te loeren die daar naast zit. Ik mis 'm nog steeds. Mooi setje hoor, zo zilver, roze, blauw, groen… en dan dat blasted van die LE. :+1:

1 like

Mooi horloge en prachtige kleur, van harte. Ount van kritiek is de kleur band. Daar zou ik rap mee gaan spelen.

1 like

Wat een knappert

1 like

Dank! Heb 'm net weer even aanschouwd… :heart_eyes:

Die passen me gevaarlijk goed! Merci!

Niet twijfelen, gewoon doen. Op z’n minst eens in het echt bekijken, voelen, ervaren. Tipje :wink:

Deze is 42,5 en dus wat aan de grote kant. Van dit model kan ik het hebben. Al is het de laatste ‘grote’ aankoop. Jij ook fijne dagen (natuurlijk ook voor mevrouw Fate)

Dank! Ook voor je eerlijkheid. Suggesties? Altijd leuk te horen hoe anderen de mix & match aanpakken.

3 likes

Dat is een erg mooie aanwinst Peter!
Past goed bij de rest van je toch wel erg indrukwekkende verzameling ondertussen!

Heel veel draagplezier!

1 like

Zwart met zalm altijd +10

1 like