Met het schaamrood op de kaken een NA topic plaatsen. En dat terwijl ik dacht dit jaar 1 horloge te kopen. Het werden er iets meer. Geen moment spijt. Of het nu de Louis Erard betreft of deze laatste (note to self: toch wel echt de laatste, hè?). Bjoeties in mijn ogen.
Heb dit horloge al eens gepost in ‘wat had je willen dragen vandaag’. Een horloge met een zalmroze wijzerplaat stond al een tijdje op mijn verlanglijst. Genoeg te vinden. Van mooi tot lelijk, van haalbaar tot onbetaalbaar. En dan ineens komt Yvo Staudt met zijn interpretatie van het kleurconcept. Toegepast in de mij vertrouwde Praeludium - want een blauw exemplaar was de eerste ‘grote NA’. Tijdens het 90-jarig jubileumfeest van Van Hell zag ik dit horloge in het echt en heb ik de knoop doorgehakt. Voor mij de ideale mix van zoveel factoren. Ticks my boxes. Donderdag einde dag een telefoontje van Van Hell, vrijdagochtend naar Amersfoort gereden om dit nieuw kleinood op te halen. Happy met deze NA. Past dondersgoed bij me. Genoeg geschreven, tijd voor plaatjes.
Maak de Staudt liefhebbers nog even extra jaloers De teller staat dus echt op drie Staudts. Lekker bezig Peter.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA. De kleur van de wijzerplaat is heel erg mooi. Small second in een fantastische uitvoering. What is not to like