De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Heads up: vanavond komt er weer een nieuwe aflevering hoor jongens! De laatste van dit jaar :sunglasses::ok_hand:

11 likes

Held! :grin:

3 likes

Zit/lig klaar :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Was een goed jaar Jurk, op naar 2024 in goede gezondheid. Ook voor de muis natuurlijk, benieuwd waar die vanavond uithangt :wink:

2 likes

Om 18:14 :joy:

5 likes

Hierbij de nieuwe aflevering met een making of erbij. :sunglasses:

De topics van deze week:

Heeft u ook een kapsalon?

Heb jij nog wat gekregen voor kerst?

Ja. Punt.

Ik wil wel wat vertellen over mijn VDG

Dat is toch niet de kerstgedachteā€¦ jullie zijn Staudt

Making ofā€¦
Schetsenā€¦


Lijnwerkā€¦

Beginnen met kleurenā€¦

16 likes

En het eindresultaat:

51 likes

Gaaf, zo het hele proces. Puik stukje werk :ok_hand:
Briljant hoe je de topics er logisch in weet te plaatsen. Kerst. Kapsalon. Staudt. VDG. Punt. Muis.

3 likes

Hij is weer geweldig @jurk ook muis is weer lekker Staud met vuurwerk bezigšŸ˜‚

3 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: goed einde van het jaar @Jurk !!!

2 likes

Hij is weer top Jurk en muis zelfs 2 keer erin, die het HF morgen zo 2023 uit laat knallen, wat zouden we zonder muis moeten :ok_hand: :+1:. Muis dat we je nog maar vaak tegen mogen komen in 2024, wens je heel veel kaas toe :cheese: :+1:

2 likes

Voor het laatst dit jaar @Jurk technisch erg goed en zo ook de de inhoud. Hoe de tekst uit de tekeningen komt.
Verder ook dit jaar weer bedankt om dit topic te vullen met een berg geĆÆllustreerde forum flauwekul.

Op naar 2024 en iedereen een voorspoedig en een gezond jaar gewenst.

2 likes

Mijn complimenten voor @Jurk, deze is ook weer super.

2 likes

Een beste uitsmijter van 2023, bedankt @Jurk en een mooi vervolg in 2024 voor iedereen :sparkler:

2 likes

Mooi einde.

Fijne jaarwisseling allemaal!

2 likes

Fantastisch :joy::joy::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Mooi Jur, hoop dat de muis voorzichtig is met het vuurwerk, fijne jaarwisseling!

1 like

Geniaal weer, mijn complimenten!

1 like

Gaaf werk, deze laatste van 2023! En zowaar een verwijzing naar mijn zondige gedrag zo vlak voor Kerst :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Op de valreep @Jurk :+1: goede jaarwisseling allemaal en hou alles heel :smiley:

2 likes