Jurk
30 december 2023 om 10:52
858
Heads up: vanavond komt er weer een nieuwe aflevering hoor jongens! De laatste van dit jaar
11 likes
Jurk:
De laatste van dit jaar
Was een goed jaar Jurk, op naar 2024 in goede gezondheid. Ook voor de muis natuurlijk, benieuwd waar die vanavond uithangt
2 likes
Jurk
30 december 2023 om 20:47
863
Hierbij de nieuwe aflevering met een making of erbij.
De topics van deze week:
Heeft u ook een kapsalon?
Welkom iedereen, sommige leden hebben hem al eens gepost gezien maar ik heb onlangs een van de gaafste horloges opgehaald.
Zoān vier en een half jaar terug begon ik aan mijn opleiding; automotive management op Fontys. Na zoān 10 weken merkte ik bij mijn eerste toets al dat ik geen makkelijke opleiding had gekozen, naar wel een leuke. Daarom besloot ik om te gaan sparen voor een speciaal horloge om dit als afstudeercadeau aan mezelf te geven.
Ik had niet echt een bepaald horloge wat ik echt hetā¦
Heb jij nog wat gekregen voor kerst?
Daar is ie dan. Een horloge waar ik al lang naar aan het kijken was. In veel opzichten een kopie van de vintage Enicar Sherpa Ultradive. Deze nieuwe Sherpa is voor 100% gemaakt uit in Europa gefabriceerde onderdelen. De twee kronen zijn echte compressor kronen wat zoveel betekend als: hoe dieper je duikt, deste harder ze door de waterdruk in de kast worden geduwd waardoor ze nog beter afsluiten. Niet dat ik dat ooit zal gebruiken maar ik kan het nu op feestjes wel vertellen aan iedereen⦠Dat zalā¦
Ja. Punt.
[IMG_6243]
Vandaag een kerstkado gekregen van mān vader.
Een Dugena festa
Bouwjaar rond 1950
Ik wil wel wat vertellen over mijn VDG
Beste forumleden
Bij deze mijn eerste echt post hierzo! Om toch deze gave nieuw aanwinst te delen.
De VDG Chrono met blauwe plaat.
Blij met de NA en fijne dagen iedereen [IMG_9190]
Dat is toch niet de kerstgedachte⦠jullie zijn Staudt
Met het schaamrood op de kaken een NA topic plaatsen. En dat terwijl ik dacht dit jaar 1 horloge te kopen. Het werden er iets meer. Geen moment spijt. Of het nu de Louis Erard betreft of deze laatste (note to self: toch wel echt de laatste, hĆØ?). Bjoeties in mijn ogen.
Heb dit horloge al eens gepost in āwat had je willen dragen vandaagā. Een horloge met een zalmroze wijzerplaat stond al een tijdje op mijn verlanglijst. Genoeg te vinden. Van mooi tot lelijk, van haalbaar tot onbetaalbaar. En danā¦
Making ofā¦
Schetsenā¦
Lijnwerkā¦
Beginnen met kleurenā¦
17 likes
Anthony
30 december 2023 om 20:52
865
Gaaf, zo het hele proces. Puik stukje werk
Briljant hoe je de topics er logisch in weet te plaatsen. Kerst. Kapsalon. Staudt. VDG. Punt. Muis.
3 likes
Jero1
30 december 2023 om 20:53
866
Hij is weer geweldig @jurk ook muis is weer lekker Staud met vuurwerk bezigš
3 likes
RoVaGo
30 december 2023 om 21:26
869
Voor het laatst dit jaar @Jurk technisch erg goed en zo ook de de inhoud. Hoe de tekst uit de tekeningen komt.
Verder ook dit jaar weer bedankt om dit topic te vullen met een berg geĆÆllustreerde forum flauwekul.
Op naar 2024 en iedereen een voorspoedig en een gezond jaar gewenst.
2 likes
Rhys
30 december 2023 om 21:31
870
Mijn complimenten voor @Jurk , deze is ook weer super.
2 likes
Harpoen
30 december 2023 om 22:10
871
Een beste uitsmijter van 2023, bedankt @Jurk en een mooi vervolg in 2024 voor iedereen
2 likes
Mooi einde.
Fijne jaarwisseling allemaal!
2 likes
HansT
30 december 2023 om 23:23
874
Mooi Jur, hoop dat de muis voorzichtig is met het vuurwerk, fijne jaarwisseling!
1 like
Rvd
31 december 2023 om 05:13
875
Geniaal weer, mijn complimenten!
1 like
Gaaf werk, deze laatste van 2023! En zowaar een verwijzing naar mijn zondige gedrag zo vlak voor Kerst
1 like
Plees
31 december 2023 om 07:02
877
Op de valreep @Jurk goede jaarwisseling allemaal en hou alles heel
2 likes