NA Sherpa Ultradive

Daar is ie dan. Een horloge waar ik al lang naar aan het kijken was. In veel opzichten een kopie van de vintage Enicar Sherpa Ultradive. Deze nieuwe Sherpa is voor 100% gemaakt uit in Europa gefabriceerde onderdelen. De twee kronen zijn echte compressor kronen wat zoveel betekend als: hoe dieper je duikt, deste harder ze door de waterdruk in de kast worden geduwd waardoor ze nog beter afsluiten. Niet dat ik dat ooit zal gebruiken maar ik kan het nu op feestjes wel vertellen aan iedereen… Dat zal een mooi gesprek worden. Vertel ik ze meteen dat er op enkele bewegende delen microscopisch klein een boedistische mantra gelaserd is. Dus terwijl ik lekker uit mijn neus zit te vreten wordt ik overspoeld met positieve energie. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik weer in mijn eentje sta.

Super mooi ding. Ik ben er blij mee!

96 likes

Gave en vooral originele NA! :+1:t2: Gefeliciteerd ermee

2 likes

Hele gave NA! Gefeliciteerd!!

1 like

Echt heel gaaf :sunglasses: Heb je er toevallig ook een tropic bij?

1 like

Leuk horloge met mooie details. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst voor voldoende gesprekstof! :ok_hand: ken je de mantra’s al uit je hoofd? :smirk: nog meer gesprekstof erbij :smiley:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze Boeddhistische Tijdgeest!!
Ik wens je er een Hemelse Tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Proficiat en geniet ervan :wink:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een mooie aanwinst! Ik zit al een tijd naar dit model te loeren, maar heb de trekker nog niet overgehaald. Ben heel benieuwd naar je ervaringen!

1 like

Stoer apparaat! Veel draagplezier & veel goede gesprekken over de opmerkelijke kwaliteiten van dit horloge!

1 like

Schitterend :star_struck: Congrats :clinking_glasses:

1 like

Helemaal super! Gefeliciteerd! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel vet! Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Cool ding zeg! Lekker eigenzinnig en vond de achtergrond die laatst in de MvdT podcast werd gedeeld erg leuk. Geniet van deze NA!

1 like

inderdaad :+1:
draag hem met plezier

1 like

Absoluut.

Dat geloof ik wel.
Gefeliciteerd ermee.

1 like

Ah vet man! Je hebt het gewoon gedaan! Volgens mij ben je de eerste en de enige hier oo HF met een Sherpa, toch?
Geniet met volle teugen van deze mooi duiker!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like