NA, Als je alles al hebt wat je wenst...juist dan ga je voor

iets lekkers

Ken je dat, er is geen jacht gaande.
Gewoon beetje plaatjes kijken, genieten van allermans mooie horloges?
Tevreden zijn met de eigen collectie tot er weer een plaatje van iets voorbij komt waardoor je wederom,alweer puberaal verliefd raakt?

Mij is dat weer eens overkomen.

Meteen plan bekokstoofd, ben bijna jarig dus ik vraag haar als cadeau.
Goed plan, waterdicht plan zelfs.

Maar ja hoor, het is een limited en die schatjes zijn floep,flats uitverkocht.
Zucht, dus feest gaat niet door.

Huilend vol met liefdesverdriet zie ik de plaatjes voorbij komen.
@Ojjz die mij plagend appt over deze funky dame, zo mooi, zo fijn zo…

Dan ineens het moment, Ojjz heeft het uitgemaakt met de dame en na wat berichtjes over en weer is ze verliefd op mij geworden.
Ja de liefde is nog steeds wederzijds.

Ik mijn mooiste kleren aan en volgas naar het het verblijf adres van deze schoonheid.
Eenmaal daar was het zo bekeken, we zijn een setje.
Vind haar kledingkeuze wat te min voor haar dus daar gaan we snel werk van maken.
Ze gaat iig mee naar huis, YES.

Om Ojjz nog ff een schop na te geven omdat hij het ineens uit maakte met deze dame hebben we een handje vol zand door zijn huis heen gegooid, PAK AAN!!

De terugweg naar huis was erg aangenaam. Stilte van geluk. Knipoogjes en lange verliefde blikken richting elkander.
Ja, deze dame had ik nodig.

Lekker ding is het he.

150 likes

Echt? Ze twijfelde nog toen ze dat jasje zag, maar uiteindelijk was het toch zacht genoeg om tegen aan te schurken :wink:

Blij dat ze een fijn onderkomen heeft bij je! Die bak zand die je achterliet zal ik je nasturen, kan je je nieuwe landgoed van ophogen :slight_smile:

8 likes

Gaaf ding Hans! Heb ik dit horloge ook niet in mijn handen gehad @Ojjz ? Zo ja, goed wassen Hans.

2 likes

:rofl: :joy: :rofl:

3 likes

Ik weet niet of ik hem toen al had? Maar er zat wel wat kettingvet aan, dus zou kunnen!

2 likes

Ik heb werkelijk geen idee waarom @Ojjz hem wegdeed, maar dat maakt ook niet uit. Dit is denk ik wel de gaafste Nomos ooit, van harte. :+1:

1 like

Neem haar niet mee naar de gtg van sommige hier​:wink: deze schoonheid moet je voor jezelf houden en mag niet van hand tot hand gaan​:blush: gefeliciteerd :tada:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Lekker hoor.

1 like

Van Harte :star_struck: en mogen jullie nog lang en gelukkig samen zijn !

1 like

Als ik deze mooie plaatjes zie… Ik ook niet! Hij blijft supergaaf maar kreeg toch amper draagtijd. Hans zal er beter voor zorgen :slight_smile:

2 likes

Ze is echt heel erg leuk! Dat is snel gegaan! Zag ik vanochtend niet een berichtje dat deze misschien ging vertekken?
Origineel is het misschien niet, maar een Erika Strap in het blauw met oranje middenstreep, zoals ze hier wel eens staan :heart_eyes:

1 like

Heel mooi :ok_hand:
Ik heb deze zelf al eens gepost in het topic “Wat had je wíllen dragen”

1 like

ja en nee.
Ga wel aan de slag met dat idee, maar net ff anders.
Heb al contact met bandenmaker, gas erop.

1 like

Aah snap ik dat je nog wat er bij wilde hebben, is alweer zo lang geleden dat je wat nieuws had :rofl:

Proficiat, mooiste Nomos die ik ken.

Doet me een beetje denken aan Arjen Robben met die kromme pootjes

image

2 likes

Heel mooi!

1 like

Mooie NA. Blijven toch toffe horloges die Nomos modellen. Veel draagplezier!

1 like

Haha geweldig geschreven :rofl:
Maar ook erg mooi horloge, hele mooie plaat! :star_struck:

1 like

Lekker man! Veel plezier ermee.

1 like

geniet van deze mooie tijd samen :sunglasses:

1 like