Het is ongelofelijk… maar het is echt gebeurd.
Vandaag stond de bezorger voor de deur met een pakketje…
Niet bijzonder zou je denken… nou…
Een tijdje terug heb ik een topic gemaakt over een vintage Tissot PR 516 GL die naar mij onderweg was vanuit Duitsland maar zoekgeraakt was. Deutsche post, Post NL, DHL, niemand wist waar het pakket was. Tot ik bij de derde keer bellen een mevrouw aan de lijn kreeg die me vertelde: ‘oh, ik zie dat u pakket op weg is naar Australië!’. En daar grappend aan toevoegde: ‘Dat is niet echt waar ie naartoe moest hahahah’
Ik kon er niet om lachen maar was blij dat ik wist dat het pakket in elk geval nog in het systeem zat.
De verkoper uit Duitsland was erg behulpzaam en heeft een brief gestuurd naar Deutsche post met het verzoek om het pakket te zoeken aangezien het om een uniek produkt ging.
Wekenlang niets gehoord tot ik gisteren ineens een bericht kreeg van de verkoper. Het pakket zou in Nederland zijn en wordt waarschijnlijk binnen een paar dagen bezorgd. WAT?!
Ik had het al opgegeven en had mijn verlies genomen. Het kan immers niet altijd goed gaan…
Vandaag kreeg ik het pakket. Het was erg vreemd omdat ik het horloge als verloren beschouwde. Tienduizenden kilometers heeft ze afgelegd om uiteindelijk te eindigen bij het adres wat op de kartonnen doos stond. Het uitpakken was een feest en op de één of andere manier heeft dit horloge ineens een plusje boven de andere Tissot’s…
Soms moet je iets loslaten om het uiteindeljk te krijgen denk ik.
Moraal van het verhaal en een hart onder de riem voor fervente langwachters;
Geef niet op. Het is altijd ergens. En soms, ineens, staat het zonder dat je het verwacht voor je.
Foto’s
Het doosje… Hahahaha
Maar wat erin zit…
Bedankt voor het lezen!