toen ik mocht kennismaken met de signaturen van @Slin hier op HF en hij er een uitgebreide uitleg bijgaf was het hek helemaal van de dam!
ik wist toen al dat er vroeg of laat eentje naar mij toe zou komen, maar dat het zo lastig zou zijn had ik nooit gedacht, ik begon het net af te schuinen maar niet direct een hit.
dus moest het iets van een lange adem worden.( een computernerd ben ik niet)
intussen maar andere prioriteiten gesteld en andere beauty’s binnen gehaald
af en toe weer lekker gemaakt hier op HF als er weer een signature verscheen maar daar bleef het meestal wel bij.
tot dat hier in het blauwe gedeelte er eentje aangeboden werd door @lelotus , maar toch hield ik de boot af, wat ik niet wist (of vergeten was) dat het horloge een kast had van 43mm.
dat was de reden dat ik de boot afhield maar met elk upje likte ik het om me toch kenbaar te maken.
ik dacht dat ze in deze uitvoering ook andere maten hadden maar dat was verkeerd gedacht na vele onderzoeken.
dus, ook omdat onze vriend me een PB stuurde aangaande het horloge heb ik doorgebeten en hebben we samen een dealtje kunnen maken en nu heb ik toch na enige tijd een signature in de collectie.
gisteren na binnenkomst het hele horloge ontregeld mezelf weer uitgescholden omdat ik dacht het wel te kennen (heb nog andere perpual calender horloges) maar niet nagedacht dat het een ander caliber was met andere instellingen
dus ja? terug het net op en zoeken naar een handleiding voor een E764 caliber.
gelukkig had ik deze keer geluk het vrij vlug te vinden (was wel in het engels) maar vandaag dan toch het horloge terug op de rails gekregen
dus nu genieten van de NA en op naar de volgende NA die voor woensdag gepland staat om binnen te komen
Mooi vangst Jacobus.
Signature Collectie Eco-Drive Perpetual Calendar BL1258 - 53L
is een juweeltje onder de Signature serie. Ik ben er ook erg content ermee.
Proficiat.
Helemaal eens! Deze Courageous kan eigenlijk altijd. Voor mij is dit de perfecte duiker. Ik ben niet zo van duikhorloges en de mijne heeft alle andere duikers overleefd