NA: alweer een citizen natuurlijk

had al een tijdje een oogje op een signature, vond het een onwijs horloge met een indrukwekkende wijzerplaat.

toen ik mocht kennismaken met de signaturen van @Slin hier op HF en hij er een uitgebreide uitleg bijgaf was het hek helemaal van de dam!
ik wist toen al dat er vroeg of laat eentje naar mij toe zou komen, maar dat het zo lastig zou zijn had ik nooit gedacht, ik begon het net af te schuinen maar niet direct een hit.
dus moest het iets van een lange adem worden.( een computernerd ben ik niet)

intussen maar andere prioriteiten gesteld en andere beauty’s binnen gehaald :star_struck:
af en toe weer lekker gemaakt hier op HF als er weer een signature verscheen maar daar bleef het meestal wel bij.

tot dat hier in het blauwe gedeelte er eentje aangeboden werd door @lelotus , maar toch hield ik de boot af, wat ik niet wist (of vergeten was) dat het horloge een kast had van 43mm.
dat was de reden dat ik de boot afhield maar met elk upje likte ik het om me toch kenbaar te maken.
ik dacht dat ze in deze uitvoering ook andere maten hadden maar dat was verkeerd gedacht na vele onderzoeken.

dus, ook omdat onze vriend me een PB stuurde aangaande het horloge heb ik doorgebeten en hebben we samen een dealtje kunnen maken en nu heb ik toch na enige tijd een signature in de collectie.

gisteren na binnenkomst het hele horloge ontregeld :unamused: mezelf weer uitgescholden omdat ik dacht het wel te kennen (heb nog andere perpual calender horloges) maar niet nagedacht dat het een ander caliber was met andere instellingen :roll_eyes: :smirk:

dus ja? terug het net op en zoeken naar een handleiding voor een E764 caliber.
gelukkig had ik deze keer geluk het vrij vlug te vinden (was wel in het engels) maar vandaag dan toch het horloge terug op de rails gekregen :smiley:

dus nu genieten van de NA en op naar de volgende NA die voor woensdag gepland staat om binnen te komen :smiley:

dank voor het lezen en nogmaals dank aan @lelotus

71 likes

Lekker bezig Jacobus. Jouw Citizen collectie begint museum waardig te worden. Gefeliciteerd met deze signature als NA

1 like

Heel veel plezier ermee, nieuwe aanwinst voor je Citizen collectie👌🏽

1 like

Het perfecte duikhorloge! :metal:

Gefeliciteerd :smiley:

En groeten van zijn blauwe broer

1 like

Gefeliciteerd met je NA, Citizen mooie horloges en goede kwaliteit🙌🏻

1 like

Weer een bijzonder exemplaar erbij. Indrukwekkende wijzerplaat en waarschijnlijk in het echt nog mooier. Veel plezier van deze mooie citizen.

1 like

Mooie Citizen. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Nee he, niet weer :rofl:. Gefeliciteerd met deze mooie aanvulling op de collectie! :ok_hand:

2 likes

Mooi vangst Jacobus.
Signature Collectie Eco-Drive Perpetual Calendar BL1258 - 53L
is een juweeltje onder de Signature serie. Ik ben er ook erg content ermee.
Proficiat. :+1:

1 like

ach, wel een beetje overdreven, maar toch bedankt voor het compliment :smiley:

met citizen altijd hé :+1:

ja, maar zo zie ik hem niet, ik zou hem zelfs durven dragen onder een net pak (met zo’n prachtige plaat)

spreek ik niet tegen :wink: :+1:

inderdaad, de foto’s komen zelfs niet in de buurt :smile:

dank voor de complimenten :pray:

ja, toch wel hoor, je bent fan of je bent het niet :blush: :sweat_smile:

dank je, het heeft toch wel wat geduurd maar geduld is een schone zaak :slightly_smiling_face:

4 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zeer fraaie Citizen. Plezier ervan!

1 like

Feli! Leuk horloge!
Geniet ervan!

1 like

Fraaie aanwinst Jacobus :ok_hand:
Nu doorpakken :muscle: :laughing:

1 like

Helemaal eens! Deze Courageous kan eigenlijk altijd. Voor mij is dit de perfecte duiker. Ik ben niet zo van duikhorloges en de mijne heeft alle andere duikers overleefd :innocent:

2 likes

Leuk verhaal. En mooie Citizen Jacobus. Veel draagplezier!

2 likes

Prachtige Citizen !:+1:

2 likes

Gave Citizen! Dial is ook heel speels daar hou ik persoonlijk ook van👌

2 likes