NA alweer een Tudor

:heart_eyes:
Het verhaal begon afgelopen zomer, de spullen waren gepakt de bestemmingen globaal bekend en de auto stond te shinen.


Ohja al die spullen gaan er inderdaad in :rofl:

Bestemming 1: een kort ritje naar Keulen. Waarom? De black bay 58 bronze was kort daarvoor gelanceerd. En na de verkoop van mijn bronze Bucherer edition mocht er wel weer een bronze komen. Bij de Bucherer miste ik gewoon een bijpassende stalen band. Na 5 straps gekocht te hebben steeds het gevoel dat het net niet was.

Vol hoop naar Keulen dus! Echter eenmaal in de shop bleek er een wachtlijst van 2 jaar te zijn :sweat_smile: hmm toch maar op de lijst met de woorden: misschien kan ik iets voor je regelen.

Maanden gaan voorbij, geen telefoontje van de boutique. Toch maar een mailtje dan. Ook met het mailtje werd me nog even duidelijk gemaakt dat er een lijst van 2 jaar was.

Er gaat weer wat tijd overheen, het weer is nog prima. De Porsche mag nog buiten spelen, en de kerstmarkt in Duitsland is al op diverse plekken geopend. Uiteraard heeft dit niks met kerst te maken maar met vreten… Hup naar Keulen, want: toch even checken of er niet stiekem een 58 bronze boutique op me ligt te wachten.
Ennnnnn jawel hoor! Toevallig had net iemand hem laten liggen :partying_face:

Na al dat gezwets hier dan de plaatjes:
Tudor is lekker vertegenwoordigd hier, maandag maar weer wat naar de Nederlandse kluis brengen want er zullen er een paar geen draagtijd krijgen.

118 likes

Gefeliciteerd dat je hem hebt, geeft me toch een vreemd gevoel dat als je er niet naar toe was gereden je nooit gebeld zou zijn.

2 likes

Gefeliciteerd, mooie kleur bronze, totaal anders dan mijn Oris.

2 likes

Bijzondere uitvoering! Mooi.

Geniet ervan

1 like

Klopt, zo werkt het tegenwoordig wel.
Het lijkt alsof ze denken: iedereen kan 1x naar de shop rijden om een snelle premium te pakken. Maar als hij er moeite voor doet, zal het vast een liefhebber zijn die minder snel flippert.

Prachtige aanvulling op je collectie :ok_hand:

1 like

Leuke familie uitbreiding :slight_smile:

1 like

2 jaar wachten op een Tudor? Wel een hele fraaie en mooie set Tudors zo :ok_hand:

2 likes

Mooie Tudor,

Even een amateur vraag, is de bracelet hol of massief? Gezien dat er aan de zijkant plaatjes op lijken te zitten, nog nooit een Tudor in het echt gezien.

Mooi setje zo, en moeite gedaan voor de familiefoto; om tot op de seconde gelijk te stellen :blush:

1 like

De bracelet is massief, en die rivets aan de zijkanten zijn ‘fake’ zegmaar.

Haha niet helemaal, de big block en de pelagos liepen nog. Maar inderdaad dat vind ik altijd wel ff net de finishing touch :rofl:

Mooi setje! een echte Tudor collectie, hoe fijn is dat!
Ik mis alleen de genoemde Bucherer Edition op de foto’s. Dat vind ik persoonlijk de allermooiste Tudor ooit…

Groetjes van de mijne:

Wellicht nog een keer de BB Chrono om het setje te completeren? :smile:

1 like

De kers op de taart van een prachtige collectie!

1 like

Deze auto vraagt om een north flag.

3 likes

Verkocht

En verkocht :rofl:

4 likes

Wie laat zoiets nou liggen :face_with_hand_over_mouth:

Gefeliciteerd met de aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

Tof ding weer Dave!

Ben benieuwd hoe erg hij gaat verkleuren :smirk:

2 likes

Mooie NA ! Gefeliciteerd!

1 like

Ik vind deze zo gaaf, gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd Dave!!

Fijn dat je niet het juiste bandje op je Bucherer kon vinden, anders had ik hem niet kunnen kopen :wink:

En ik heb weer niets met stalen/bronzen banden dus een win/win voor ons!

1 like