NA: Am I Tough enough?!

Stoer ding :ok_hand:

1 like

Mooie, robuuste alleskunner van Citizen!
Geniet van je NA. :ok_hand:

1 like

Ik kwam niet verder dan generieke Office Depot paperclips…

Maar heb daar wel een prachtige MacGyver style horloge houder/hanger van gefixt :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye::

5 likes

Veel plezier met de Ray Mears!

Grappig dat je het op een zandkleurige band hebt gezet; doet me een beetje denken aan de Hamilton Khaki Field. :slight_smile:

1 like

Zou hier ook ductape van zijn?

On topic: mooi robuust horloge, enjoy👌

2 likes

Mijn snelle (impuls)aankoop was mede ingegeven door mijn vermoeden dat dit horloge wel eens snel weg kon zijn… mijn vermoeden zat dus goed. Maar een heel verstandige keuze @drex :wink:, mocht ik er ooit van af willen zal ik zeker aan je denken!

Altijd fijn als je verhalen als “the absolute truth” worden aangemerkt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thanks Chris, jij bedankt voor de mooie deal!
En een Hamilton Khaki field is niet de minste als het op fieldwatches aankomt, dus geen verkeerde keuze die zandkleurige canvas!

3 likes

Gaaf hoor! Veel plezier met en van je NA

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:
Geniet ervan :+1:

1 like

Slechte aankoop Rick. Ik weet zeker dat de rest van de horloges langer in de doos blijven. Dit is echt zo’n dagelijks omslinger horloge. Let maar op…

3 likes

Dat merk ik nu al Harry… Tijd om wat te gaan verkopen denk ik om de keuzestress te verminderen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

HF has spoken, “extra tough” dus vandaag. En met recht, want ga zometeen een feesttent opbouwen (met een paperclip…?)

3 likes

Dankzij dit topic was het vuur weer aangewakkerd Rick. :wink:
Ook eentje besteld vandaag.

3 likes