Wauw wat een toeval. Ik las er net over in het 0024 magazine en was benieuwd of iemand op het forum er al bekend mee was. Ja dus. Enorm gaaf horloge zeg! Oogt wel erg ‘bulky’. Lijkt me geen horloge voor de kleine pols die ik heb.
Geniet ervan!
Dank je!
Het is inderdaad een flinke jongen (al valt de L2L erg mee) maar dat is ook deel van de charme vind ik. Draagt supercomfortabel.
Hij past er helemaal bij
Nu nog een Camaro John Player Special Edition en dan is het helemaal compleet.
Dan kun je de magische woorden spreken” look over your left shoulder”……
Tof ding!
Doorkijkje naar het uurwerk is wel een misser (zowel qua uiterlijk als concept) in mijn ogen.
Sorry voor het grave diggen!
Ik vind dit een gaaf merk en zit er over na te denken eentje aan te schaffen. Je bent nu ongeveer een jaartje verder. Ben je er nog steeds zo gelukkig mee?
Thanks!
Tim
Hoi Tim,
Ik heb het horloge niet meer in bezit, ik was er toch vrij snel op uitgekeken. Ligt dat aan het horloge of aan mij, is dan de vraag.
Ik denk aan mij…
Stoer ding. Gefeliciteerd.
Nee, ik geef volledig het horloge de schuld
Haha lelijk ding😁
Tja, weer niet naar de datum van de beginpost gekeken…Dacht dus dat het een nieuwe post was.
Ik ga mezelf dwingen om nog even te wachten om een beetje het impuls van de aankoop af te halen.
Wat in mijn geval een redelijk pijnlijk proces is als ik eenmaal iets in m’n hoofd heb.
Ik vind er een aantal op hun website er echt heel tof uit zien, maar dat zijn uiteraard niet de goedkoopste. Ik kan ook totaal niet inschatten hoe waardevast ze zijn en voor de geld koop je ook wat moois ‘traditioneels’ waar je daar wat zekerder van kan zijn.
Ze zijn nogal in your face, zeker de wat meer kleurrijke. Dus ook niet dagelijks te dragen. Ik zou hem bijvoorbeeld niet om doen als ik op lokatie moet werken.
Bedankt voor je antwoord in elk geval, waarschijnlijk binnenkort een foto van mijn keuze aan m’n pols.
Hahahahahahahaaaa
Hahahaha
Haha
…
Wat een top comment. Jij bent echt
/s
Hehe, ik dacht nu jij hem niet meer hebt mag ik dat vast wel zeggen. Niet helemaal mijn ding😄
Ging het puur om mij dan had ik het laten gaan, maar iemand anders in deze thread denkt erover één aan te schaffen en naar hem toe vind ik het niet netjes.
Absoluut niet waardevast tot niet waardevast schat ik zo in, het is een onbekend merk en daarnaast ook een acquired taste zullen we maar zeggen. Zou m dus niet kopen in de hoop dat je nog iets van je geld terug ziet wanneer je hem wellicht weer wil verkopen. Maar @Rende heeft vast meer verstand van tweedehandsprijzen aangezien hij de zijne heeft weggedaan.
Welkom op HF toch: de wondere wereld van ongevraagde meningen en verzoeken om suggesties die eindigen in “koop toch een rolex”
Dit
Haha! Ja zeker een acquired taste!
En daardoor ook wel weer grappig. En voor af en toe dragen. Dus is de prijs tussen de 5k en 10k van degene die ik zat te eyeballen wel echt heftig (voor mij dan) als de kans dat je dat grotendeels gaat afschrijven een stuk realistischer is dan dat je er met redelijk schone handen weer vanaf kan komen.
Ze weten de fomo in elk geval wel goed te brengen met die beperkte oplages.
Misschien moet ik me maar wat meer op de traditionele keuzes richten voor een eerste ‘duurdere’ klok. Kost waarschijnlijk een stuk minder leergeld.
Thanks!