Nu mijn pensioen voor de deur staat, mocht ik nog een horloge kopen van mezelf.
Mijn vrouw denkt daar anders over, maar ze houd me niet tegen…![]()
Mijn zwager loopt al een eeuwigheid rond met een Breitling, dus eigenlijk is het zijn schuld…![]()
Nu is er aanbod genoeg, dus eerst maar eens op Chrono zitten loeren, en uiteraard op ons forum.
De vakantie kwam er tussen door, en daarna contact gezocht met @frenk en na wat heen en weer contact een mooie deal gemaakt.
Bij de Mac halverwege de overdracht gedaan, en na een kop koffie en een leuk gesprek, zaken gedaan.
Ben er blij mee en hoop nog lang er van te genieten, net als van mijn pensioen.
ze wilt dat je langer doorwerkt? ![]()
Breiltling, altijd leuk👍
Dat is wel de bedoeling, geniet van beide ![]()
Enjoy ![]()
Mooie Breitling ![]()
Da’s inderdaad andere koek…
Veel plezier met deze Breitling.
Mijn beste,
Een vreugdevolle aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Blijft een prachtig horloge met een heerlijke wijzerplaat ![]()
Gefeliciteerd met je na !
Hoi! Hier de dader!
Heel veel plezier ermee. Het was leuk je te ontmoeten, dank voor het vertrouwen en natuurlijk het leuke gesprek. Geniet van je pensioen!
De Seiko-koek is op…![]()
Geniet van de mooie Breitling en je pensioen👌
Gefeliciteerd !
Veel plezier ermee
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ik hoop dat je er van gaat genieten en dat geldt uiteraard ook voor jouw pensioen!
![]()
Gefeliciteerd met je NA! hiermee ga je zeker goed je pensioen in!
Gefeliciteerd met de aanwinst ![]()
Misschien een leuk idee voor een topic: " Show je horloge van achter je geraniums" ![]()
Grapje natuurlijk ![]()
Ik vond toen ik met deze rare hobby startte Breitling altijd het ultieme foute patser merk…. De Invicta voor mensen met iets meer centjes…
Inmiddels bijna 12 jaar verder (en ook een klein dozijn Breitlings) mijn mening wel wat moeten herzien. Ze maken vaak hele mooie modellen en met de kwaliteit is niets mis mee. Op dit moment geen meer in de box maar er komt er vast wel weer 1.
Geniet van je aankoop, toffe plaat sowieso!!
Mooi horloge! Geniet ervan, en ook van het pensioen natuurlijk.
Krijg dat gevoel altijd al bij dit topic.
Mooie Breitling👌
Geniet van uw pensioen ![]()
Dat niet nee…![]()
Dank je…![]()