Yup, en beter nog, het worden er twee!! De eerste is nagenoeg klaar en zal waarschijnlijk komende week online komen. De 2e zal naar alle waarschijnlijkheid tussen Kerst en O&N volgen…
Stijlvol horloge, mooie uitvoering die je gekozen hebt.
Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Dit zie je niet vaak voorbij komen. Mooi hoor!
Kleur is erg gaaf . Wijzerset mag er trouwens ook zijn. Geniet ervan!
Gaaf hoor, die kleur is echt tof!
Prachtig horloge, zou er ook wel één willen. Geniet ervan!!
Ik vind hem mooi! Geniet ervan
Prachtige wijzerplaat, geniet van deze na
Heel mooie aanwinst in een prachtige kleur
Gaaf!
Mooi horloge! En heel mooie verzameling, past hij goed tussen hoe kan het ook anders… “trust me, I am a @Zengineer ‘
Prachtig
Gefeliciteerd!
Werkelijk een uniek horloge met prachtige wijzerplaat!
Gefeliciteerd!
Mooi
Waanzinnig mooi, gefeliciteerd!
Nogmaals dank allen! Ik heb 'm nu drie dagen onafgebroken om gehad en hij loopt ook nog eens snaarstrak; +2 seconden.
Ik vind ze ook erg mooi, maar de eerste avond al viel op dat zodra het begint te schemeren, ze er niet zo goed niet op konden zitten. Totaal onleesbaar.
Heel af en toe komt er een tweedehands voorbij op andere fora; is goedkoper én je hebt 'm sneller.
Thanks! Haha, meestal houd ik de verwachtingen laag, dan vallen de resultaten vaak ook mee.
Ik zou nog wel een dresser willen, heb nu een fieldwatch (Sinn 556a rs), een duiker (Sinn EZM3) en een beater (Gshock gw5000). Het budget is alleen op😂 en voorlopig ook geen zicht op nieuwe fondsen😂. Ik koop trouwens het liefst nieuw, wel wat duurder, maar dan kan ik tenminste zelf de eerste krassen maken. Verder is de compulsie om iets nieuws te kopen dan ook minder! Oja, de maat van de 38mm anOrdain vind ik ook geweldig voor een dresser.