NA AP 25807 Triple Calendar

Meestal maak ik geen NA-topic, want dat kost moeite en tijd die ik er niet voor over heb. Maar als iedereen zo zou denken, was het een stuk minder leuk op HF, dus bij deze een bescheiden NA topic.

Afgelopen week was ik aan t IG aan t kijken naar een 25860 (chrono) bij AVW, maar die was helaas niet helemaal zoals ik wilde. Ondertussen kwam er een 25730 (dual time) in geweldige staat voorbij die al meteen verkocht was. Via dm liet ik weten dat als ze een 25860 binnen zouden krijgen in de staat van de verkochte dual time, of een 25807, ze me meteen een berichtje mochten doen.

Een 25807? Ja, een 25807. Da’s een offshore Royal Oak, maar dan in “draagbaar” formaat van 38/39mm! Een soort van modest “beast”. Wat ik er gaaf aan vind, is dat het een gecompliceerd horloge is, maar tegelijkertijd een soort van toolwatch. Ik zit daar al langer naar te kijken, vind die offshores met metalen band cool. Alleen beetje groot. Behalve deze 25807, die is met z’n 12 mm dikte aanwezig, maar draagbaar voor mij.

Maar terug naar de DM met AVW. Na mijn opmerking kreeg ik meteen een reply dat er een terugkwam van AP service, één dezer dagen. Om een lang verhaal kort te maken: een paar dagen later was ie er al! Ik ben gaan kijken en zoals ze al gezegd hadden, de staat was top!
Thnks @AmsterdamVintageWatches!

Gewoon een 26 jaar oud horloge met vintage vibe, als nieuw! De band voelt aan als een moderne Rolexband. 0 rek op die band ook. Heel gaaf verkleurd tritium. Pointer date met datumring waar ik naar op zoek was. Zwarte plaat die soms antra is, soms naar blauw neigt. Kan niet beter!

Foto’s geschoten met iPhone 13, dus niet geweldig:

169 likes

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende nieuwe aanwinst!
Geniet ervan!

1 like

Zo, die zie je niet vaak. Tof ding man. :ok_hand:

1 like

Mooi man! :heart_eyes:

1 like

Wat een prachtig ding is dit in dito staat :ok_hand:

Past ook perfect om jouw pols. Heel gaaf man geniet ervan :facepunch:

1 like

Knetters wat een gaaf horloge.
Blij dat je besloten hebt een NA te doen.

Veel draag plezier!

1 like

Heel tof horloge, echt prachtig om je pols :slight_smile: have fun en enjoy!

1 like

Mooi :slightly_smiling_face: Nog nooit eerder gezien op het forum

1 like

Supergaaf ding! mooi man!

1 like

Och och och wat is deze GEWELDIG!:+1:t2: Heel veel kijk en draag plezier

1 like

Cool ding! Van harte

2 likes

Wat schitterend!!

1 like

Erg mooi. Congrats.

1 like

Cool en groots. Mooie en bijzondere NA. Gefeliciteerd

1 like

Cool! Dat zie je niet zo vaak. Mooie keuze. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig!! Hard genieten van je NA

1 like

Woest (mooi) horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een bijzondere Offshore, heel tof!

1 like

Gaaf ding! Bijzondere RO
Veel plezier ermee!

1 like

Uniek horloge.
Tof om te zien en een heerlijke klassieker :ok_hand:t5:

1 like