NA AP 25807 Triple Calendar

Edit (kan bericht niet meer wijzigen), door pushers zit er wel soort van quickset op. Je kan met pin/tandenstoker de dag,maand, datum snel verzetten.

Congrats met deze gave AP, idd net wat anders als de meeste Offshores :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

Nog nooit gezien deze,echt heel gaaf :ok_hand:

1 like

1 woord: WAUW! Wat een prachtig horloge zeg.

Veel draagplezier! :sunglasses:

1 like

Wat een gaaf ding :+1:t2:

1 like

Gewoon een NA topic van 551er :fire:

Ben erg benieuwd. Ziet er top uit op de foto’s!
Binnenkort naar eens wat side by side foto’s maken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Prachtig horloge, van harte met deze nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Wow, wat een bazending is dit zeg! Komt op het lijstje “Boss level”. Schitterend, veel plezier ermee (en via jouw persoon wij dus ook hoop ik)!

1 like

Ofneethan!!

Strak plan!

1 like

Ik had even nodig om eruit te komen wat ik hier nou van vind maar ik ben eruit; hij is tof. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Wat een kanon man. Maar juist in een wat beschaafdere diameter heel erg cool. Ben ooit in de werkplaats van AP geweest, en de toewijding is echt next level. Twee weken werk aan 1 onderdeel soms. Het gaat alleen om het resultaat, de prijs betaalt de klant dan maar. :sunglasses:

1 like

Zoals ik al vaak heb meegemaakt, foto’s doen vaak geen recht aan horloges. Al paar keer gehad dat ik echt blown away was irl. Laatst nog met de carbon defy van Zenith. Nu ook weer. Ik wist t al wel, maar eenmaal om de pols: WoW!

3 likes

Zeer mooi!

1 like

Heel erg mooi. Veel plezier er mee.

1 like

Zo dan!

Gefeliciteerd met deze aanwinst, heel fraai! Vooral die pointer date maakt dit horloge echt vind ik, super tof!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge natuurlijk.
Maar die band is ook heel mooi.
Veel draagplezier ermee.

1 like

Wow, zo mooi. Geniet ervan!

1 like

Prachtig!!!

1 like

Mooi horloge. Zie je niet vaak hier. Very nice indeed sir.

1 like