NA - AP voor de geboorte van mijn zoontje

Mijn beste,

Proficiat!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Poeh… wat een knaller zeg. Heel gaaf! Gefeliciteerd, ook met de geboorte van je zoontje natuurlijk!

1 like

Gefeliciteerd…! Ik zou er bijna weer vader door willen worden…

1 like

Wauw mooi cadeau met een mooie betekenis! Gefeliciteerd👍

1 like

Super :ok_hand:

1 like

Mooi: bij iedere geboorte een Genta.
Twee maal gefeliciteerd!

1 like

Wow! Wat een aankoop. Heel gaaf. Na lezen van het topic dacht ik even dat je een AP voor je zoontje had gekocht :speak_no_evil:

1 like

Geluksvogel! En op die manier snap ik het ook. Supervet en jammer dat mijn paps dat niet heeft gedaan :wink: Dit is een hele mooie AP Chrono.

Je ziet nu soms ‘celebs’ die een babymaat AP, PP of gouden R kopen voor hun peuter… Dat snap ik minder goed.

1 like

Hopelijk krijgt hij het horloge pas over heel veel jaar. :joy::joy:

2 likes

Gefeliciteerd! Super gaaf dit!

1 like

Prachtige aanwinst, voor een fantastische mijlpaal :grinning:

1 like

Oeh la la, heerlijk! Van harte met alles!

1 like

Mooi man en zet de kleine ook alvast op de wachtlijst voor een rolex :grin: daar kun je tegenwoordig ook niet vroeg genoeg mee beginnen

1 like

Dat heb ik al gedaan :joy::joy:

1 like

Prachtig! En zoals het hoort een prachtige traditie!

1 like

Dikke proficiat met beide prachtige binnenkomers. Ultieme reden dat we leven… (kinderen krijgen he! Ik dacht ik zeg het toch even voor sommigen :grin:) Geniet er van!

3 likes

Mooi man, geniet er van. Zijn prachtige horloges. Dit is een traditie die ik zelf ook wil doen als ik een zoon krijg. Goede keuze qua horloge. Heb een soortgelijke gehad, je zal er geen spijt van krijgen.

1 like

Gefeliciteerd (met beide) en een prachtige traditie!

1 like

Dubbel gefeliciteerd, proficiat met deze mooie aanwinst. Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje en de aanschaf van deze schitterende AP!

1 like