Gefeliciteerd met de kleine en de AP. Heel mooi om zoiets te hebben om door te kunnen geven naar de volgende generatie. Bij ons moest het budget helaas naar luiers
Ben ook nog steeds op zoek naar horloge n.av. Geboorte dochter, dit is wel een hele mooie optie, maar helaas buiten mijn budget
Ik heb een Tudor Black Bay 36 uit het geboortejaar van mijn dochter. Wellicht een budgetvriendelijk idee? Ik ben in ieder geval van plan de mijne te houden tot ze 'm kan dragen, kan zowel prima voor een man als vrouw.
Mooi om dit verder te kunnen zetten en van twee horloges te kunnen genieten. Proficiat nog met jullie zoontje.
Gefeliciteerd met beide!
Leuk om de reclameslogan van PP voort te zetten met een AP.
Geniet ervan!
2 Onbetaalbare NA’s! Dubbel gefeliciteerd dus.
Vandaag ga ik een pup ophalen, dus maar eens nadenken over het horloge dat daarbij hoort. Suggesties?
Dubbel gefeliciteerd en mooie keuze.
Van harte met de kleine en uiteraard de schitterende AP. Mijn kids zijn inmiddels 7 en 9… Zou ik dit net terugwerkende kracht nog in kunnen voeren?
Never too late
Prachtig(e) horloge(s). Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en je NA!
Het is nooit te laat om een AP te kopen voor je kind, dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader.
Mooie keuze en leuk verhaal veel plezier ervan
Mooi hoor, gefeliciteerd met beide
Van harte gefeliciteerd met de prachtige aanwinst! Dat is echt iets dat je leven verrijkt. Daar leef je voor! Geniet ervan!
Ook met je zoontje natuurlijk.
Wow… dat zijn geweldig mooie horloges! Proficiat met de geboorte en NA’s
Héél gaaf!! Van harte gefeliciteerd!
Ik heb in 2018 precies hetzelfde gedaan met de geboorte van mijn zoon.