NA Apple Watch 2

Omdat ie nu waterdicht is en wel gps heeft, toch de fitbit vervangen door de apple watch 2. Puur voor de sport, zal daarbuiten weinig draagtijd krijgen (tis voor mij meer sporttool). Zondag meteen eens goed testen tijdens de halve marathon van Eindhoven😬

4 likes

ZIjn die tegenwoordig ook al onder water? Pfff wat een ellende…

Proficiat, leuk sport horloge. Wel prijzig voor een sport horloge of valt dat mee?

7 likes

omdat ie nu gps heeft zit ik er ook aan te denken om de TomTom Spark in te wisselen voor de Apple watch. Maar twijfel nog wel, de Apple watch is 2 keer zo duur.

Daarom erg benieuwd naar je ervaringen!

Succes zondag!

betekent dat dat je nu dat ding kunt gebruiken zonder je iPhone mee te zeulen ?
WearALone zeg maar ?

Proficiat met je aankoop!

Waar ik nieuwsgierig naar ben; welke tijd ga je lopen? :wink::ok_hand:t3:

Hahah loll, moet kunnen een geintje op de vrijdag!

1 like

Ik vind het maar duur, voor Chinese namaak rommel :zipper_mouth:
Doe mij maar een mooi zwitsers uurwerkje, gaat veel langer mee en schrijft veel minder af!

Kan handig zijn voor de sport inderdaad, ik vind ze persoonlijk alleen oerlelijk. Doet me altijd denken aan die vieze koffiekoekjes.

2 likes

Ben wel benieuwd naar de batterijduur zo in de praktijk.
Zeker als je hem “standalone” gebruikt met gps etc.

Veel suuk6 zondag en wellicht tot ziens op het Stratumseind :beers:

Ik ben benieuwd of de accu een marathon meegaat qua tijd.

1 like

[quote=“dfrenner, post:7, topic:84872, full:true”] Doet me altijd denken aan die vieze koffiekoekjes.
[/quote]

Hahaha, nu je het zegt :joy::joy::joy:

Een soort duikcomputer voor op het land dus :smiley:

Ja! Vies!
Deze moet je hebben:
http://www.kantoorenomgeving.nl/autoimg/1464587/900x900/ffffff/koekjes-koffiekoekjes-speculaas-200-stuks-1.jpg

Graag wil ik bij deze mijn steun uiten aan het café noir koekje. Ze zijn uitstekend te dippen dankzij de extra harde bovenlaag.

2 likes

Moet dat nou, smartwatches op HF?:flushed:

Waterdicht is geen luxe hoor…

om de TomTom Spark in te wisselen voor de Apple watch.

Mijn oog viel ook op deze twee. Google eens op “dcrainmaker” voor reviews van beide. Die gaf mij een goede indruk van de verschillen.
Loop nu zelf overigens met een Garmin forerunner.

Doet me altijd denken aan de swiss Alp watch van h moser & cie, maar hij lijkt idd ook op dat koekje.

2 likes

en goed gelopen? Was ideaal loopweer!

1 like

Tuurlijk. vind zelf dat ze te weinig aanbod komen :smirk:.

Nou vooruit dan maar :wink: