Een merk wat hier niet vaak voorbij komt, maar toch met een prachtige historie, zeer geliefd op dive watch fora en sinds enkele jaren herleefd in een serie mooie ‘retro’- duikers. Ik denk zelfs dat dit model nog nooit op HF aan de pols is gepost!
Voor mij is deze 100 GMT de ‘veilige’ optie, want ook vele vintage Aquadives vind ik bijzonder mooi, maar door het overschot aan slechte, mee geknoeide en zelfs fake Aquadives, heb ik nog nooit de trekker durven over halen. Deze GMT uitvoering maakt voor mij echter alles goed; een mooie cushion type case uit super solide Duits staal (ja, mensen die hun horloge niet willen voelen op de pols, moeten deze maar over slaan ) in een mooie mix van fris modern en 70ties design. Ik ben helemaal happy!
Lekker om de pols met soepele (niet OEM)rubberband
Ben niet van de duikers, maar dit is wel een speciale.
Echt vet eigenlijk wel.
De gele band knalt hem op het netvlies maar is niet ordi.
Cool cool cool dus
Aquadives komen niet echt vaak langs in Europa, VS is echt de 90% vd markt. Nieuw kopen is hetzelfde verhaal als Doxa; europees geleverd, maar toch prijs in dollars omgezet mbv soms wat vreemde wisselkoers naar euros + btw. Dus relatief prijzig.
Die turquoise versie had ik ook gezien, ook zeer mooi, maar imo iets minder makkelijk te combineren voor dagelijks gebruik. Oranje en gele versie leken mij beter te passen.