NA! Aquascape Baltic

Gefeliciteerd :+1:

Welkom.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Mooi.
Doe maar snel op leer :slight_smile:

1 like

Heel mooi. Ik kende het merk niet, maar vind het de moeite waard er meer van te weten. Veel plezier met je aanwinst en dank voor het delen.

1 like

Snel een foto van gisteren op de tropic… staat hem ook :yum:

:beers:

7 likes

Erg leuk horloge!

1 like

Fraai zeg. :ok_hand: Mooi! :+1:

1 like

Je had een tropic nodig voor de zenith en je dacht neem die baltic erbij?

I like the way you think

1 like

Haha nee zo ging het niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel beter :slight_smile:

1 like

Tot nu toe bevalt die BOR erg goed.

Stevig en vol. Maar oh zo soepel.

Vergelijk het met een jubilee. :see_no_evil:

1 like

Sfeervol geheel zou ik zo zeggen​:+1::ok_hand:

1 like

De band is lelijk maar verder een mooi apparaat! Mooie dial!

1 like

Heel mooi!! Hier blijf je vast lang plezier van hebben. Toffe presentatie ook met de doos en oldskool karton snippers. :smile:
Kan je ook een foto plaatsen van de clasp? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.

1 like

De Bor of de tropic?
Of beide! :rofl::rofl:

:v:

Dat glimmende ding!

1 like

Haha de rijst band
:wink:

Valt wel mee in het echt hoor! :v:

Bij deze!

2 likes

Zo draag hem nu met enige regelmaat sinds een dag of 10 en het blijft een mooi horloge.

39mm in diameter en maar eens een op een cognac bruine leren band geplaatst. :v:

Voor de echte vintage look!
Er is veel over te zeggen, maar dat komt nog wel.

1 van de dingen waar ik in elk geval aan moest wennen is aan het geluid van de rotor van de miyota.
Die had ik nog niet in mijn collectie een horloge waarvan je de rotor hoort als je je pols draait :rofl:

Afwerking is echt prachtig. De dial is grained net als mijn JLC DSC en de driehoekjes indexen zijn sandwich. :ok_hand: en een echte minute track… heerlijk.
De bezel is ook van saffier en vlak en draait heerlijk counterockwise Het saffierglas is gebold en hierdoor krijgt het de echte vintage look.

Wat ik ook heel bijzonder vind is dat er geen gepolijste oppervlakken op de kast zijn. Alles is gesatineerd. Dat geeft een hele rustige uitstraling, zeker op tropic of leer.


Dan zit er nog een BOR metalen band bij. 1 woord. Fantastisch. Ok in detail is hij niet top afgewerkt zoals bijvoorbeeld de hedendaagse oysters van Rolex, maar wat een heerlijke band en dito uitstraling. Niet te dik en niet te dun. Just perfect. En aangezien die rijstkorrels gepolijst zijn glimt hij lekker. :v:

Wordt vast vervolgd.

Oh is er nog iemand op het forum die de aquascape heeft gekocht?

:beers:

8 likes