NA: Archimede Pilot

Na twintig jaar niet meer dagelijks een horloge te dragen raakte ik enkele maanden terug geintrigeerd door uurwerken via foto’s op het Belgiumdigital fotoforum. Andere forums bekijken, Chrono24 ontdekken, Catawiki doorsnuffelen, eBay zoekopdrachten,… jullie kennen het wel :grinning:

Eergisteren kwam nummer 2 binnen - een Archimede Pilot waarvoor ik de enige bieder was op eBay. Toch spannend, zo’n aankoop waarbij de verkoper maar enkele foto’s plaatst en ook erg spaarzaam is met zijn omschrijving. De Pilot is echter in goede staat en die blauwe wijzerplaat ziet er gaaf uit.
Eigenlijk is 42mm een tikje groot voor mijn pols (175mm) maar dat neem ik er met plezier bij.

34 likes

Mooi die blauwe sunburst! En voor een pilot mag’t gerust wat meer zijn hé :wink: Veel draagplezier!

1 like

Staat goed op jouw pols en de blauwe kleur is heel mooi. Geniet ervan.

Fraai en zeker niet te groot.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Mooie aanwinst! Veel plezier ermee. :+1:

Gefeliciteerd :+1:t2:

Mijn beste,

Een prima aanwinst!!
Lekker groot voor veel horloge-plezier!!
Geniet ervan. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi horloge!
De lugs buigen mooi met je pols mee, dus kan prima :wink:.

Top aanwinst!

Erg mooi en okay maat voor een flieger uhr :+1:

Mooie klok :+1:t4:

Dat andere horloge zien we wsl wel in je voorsteltopic :wink:

Mooi geniet ervan !

En zo simpel kan dus zo mooi zijn. :+1:
Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Qua maat prima op je pols, niets te groot imo!
Erg mooie kleur wijzerlaat en de kroon ziet er gaaf uit :slight_smile:

Mooi hoor! Mooie aanwinst!

Een flieger mag best aan de grote kant zijn.
Veel plezier ermee!

Staat prima, echt niet te groot. Prachtige flieger, hoop dat je er nog lang plezier van hebt. :+1:

Mooi ding! Gefeliciteerd. Na 20 jaar weer iets om de pols? Doe je wel goed!

Gefeliteerd

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik heb het idee dat Archimede ook wel lekker bezig is wat bekender te worden; je ziet stiekem steeds vaker ergens opduiken heb ik het idee.