NA: Ardio Caribe🤿

Helemaal nieuw voor mij. Lekker zomers :sunny:
Gefeliciteerd met deze all American NA

1 like

Tof horloge man. Goede proporties en kleuren stelling.

1 like

Te gek horloge weer gevonden, veel plezier ervan maar dat komt vast goed!

1 like

Wat een leuk horloge. Veel draagplezier

1 like

Nice one. Ik zag hem al ergens in wat dragen wij vandaag en heb hem toen opgezocht. Een derde erbij is nog steeds schappelijk, maar ook weer niet een koopje. Is het vooralsnog value for money?

1 like

Echt een prachtig horloge en voelt goed en degelijk aan. Into the bargain is dat hij wsl wel redelijk 'exclusief ’ zal blijven op dit forum.

De bijkomende kosten zullen toch voor velen een brug te ver zijn denk ik.

1 like

Leuk dat ik van dienst kon zijn

1 like

Die 165 extra klinkt indd flink. Hoeveel daarvan is tax, duties en disbursement van de pakketdienst, en hoeveel de verzending?

Invoerrechten / BTW €126 :smirk:

Verzendkosten DHL € 39

1 like

Is dat niet nog altijd een tikkeltje veel, die invoerrechten? Dat zou toch 21%+0.5eur moeten zijn van ~460+39=499eur?

Cool ding. Doet me aan een Seaforth denken. Mooi. Toffe kleur.

Da’s altijd nog zo’n 105 euro. Dus het is inderdaad hoger. Of dat handling is, of een fout… Tja.

2 likes

Helemaal mooi. Kleur, Bezel, de 12 uur marker die in de caseback terugkomt . Top.
Heel veel plezier ervan.

1 like

Soms maken ze daar fouten in. De invoer is max 80 cent, geen 4%. het lijkt op een fout. 4% van 499 is dus die 20 ballen verschil.

2 likes

Story of my life…ik koop ook weer eens een x wat buiten de EU… :smirk:

Ik ga me de stress besparen en laat t maar zo…

Ik laat t de eigenaar van Ardio nog wel ff weten. Ook niet goed voor zijn verkopen op zo’n manier.

1 like

Hoe beter het papierwerk, hoek onder fouten men verwacht. Het is natuurlijk niet zo’n enorm verschil. Maar het kan ook nog zijn dat zo’n 20 euro disbursement rekenen en in die genoemde kosten meenemen.

1 like

Leuk horloge, geniet ervan :wink:

1 like