Eens in de zoveel tijd koop ik wel eens een horloge via Kickstarter. Zo ook vorig jaar toen Radcliffe de L’Inversee aankondigde. Ik heb al eerder een Radcliffe horloge gehad, dus ik had alle vertrouwen er in. Het model sprak me meteen aan, een van de redenen was dat ik de M.A.D. 1 horloges interessant vind. Er kon gekozen worden tussen verschillende modellen met elk 1 kleur of voor het Arlequin model met daar alle kleuren op een of andere manier erin verwerkt. Ik koos voor de Arelquin.
Dit horloge is een zogeheten omgekeerde wandering hours horloge. Hier een Kickstarter plaatje.
Gisteren kwam het horloge binnen. Het horloge voelt solide aan, ziet er prima afgewerkt uit en zit goed om mijn pols. Nadeel is dat ik moet uitkijken voor RSI klachten i.v.m. het telkens aanzwengelen van de rotor.
Het horloge kwam in een lederen pouch waarin ook twee gekleurde lugs in zaten, dezelfde kleuren als de twee turbines op de rotor. Ik weet nog niet of ik die er op ga monteren .
Qua tijdlezen is dit model natuurlijk verre van ideaal, maar wie gebruikt er nou nog een horloge om de tijd af te lezen
Je moet goed kijken tussen de onderste lugs en links en rechts ervan.
Hier is het 10:26
Wat een ontzettend toffe Arlequin …
Ik had al even de specs en werking bekeken nav. jouw “incoming” melding. Dit op zijn minst bijzonder te noemen. Leuke aanwinst.
Ik wens je veel draagplezier met deze fleurige verschijning!
Zo is het!
Ik kijk de hele dag naar mijn horloge maar heb vaak geen enkel idee van de tijd …
Leuk om zulke ontwerpen te zien en zeker als ze blijkbaar ook nog goed uitpakken. Leuk dat je het aangedurfd hebt en met ons deelt. Vele fijne uren samen!