NA: Arlequin

Eens in de zoveel tijd koop ik wel eens een horloge via Kickstarter. Zo ook vorig jaar toen Radcliffe de L’Inversee aankondigde. Ik heb al eerder een Radcliffe horloge gehad, dus ik had alle vertrouwen er in. Het model sprak me meteen aan, een van de redenen was dat ik de M.A.D. 1 horloges interessant vind. Er kon gekozen worden tussen verschillende modellen met elk 1 kleur of voor het Arlequin model met daar alle kleuren op een of andere manier erin verwerkt. Ik koos voor de Arelquin.
Dit horloge is een zogeheten omgekeerde wandering hours horloge. Hier een Kickstarter plaatje.

Gisteren kwam het horloge binnen. Het horloge voelt solide aan, ziet er prima afgewerkt uit en zit goed om mijn pols. Nadeel is dat ik moet uitkijken voor RSI klachten i.v.m. het telkens aanzwengelen van de rotor.

Het horloge kwam in een lederen pouch waarin ook twee gekleurde lugs in zaten, dezelfde kleuren als de twee turbines op de rotor. Ik weet nog niet of ik die er op ga monteren :wink:.

Wat foto’s

Qua tijdlezen is dit model natuurlijk verre van ideaal, maar wie gebruikt er nou nog een horloge om de tijd af te lezen :smile:
Je moet goed kijken tussen de onderste lugs en links en rechts ervan.
Hier is het 10:26

Geinig detail is dat het middelste cirkeltje met het streepje de secondewijzer is. Nutteloos, maar toch ook wel weer een leuk detail.

Dan nog wat lumeshots

7 uur en 26 minuten…ish

De kroon

En als afsluiter dan nog een foto van het lachebekkie.

Bedankt voor het watchen!

79 likes

Hele bijzondere NA, gefeliciteerd

1 like

Een toolwatch is het in ieder geval niet :wink: wel een heel tof en bijzonder ding! Geniet ervan!

1 like

Bijzonder inderdaad! Je hebt in ieder geval iets gekocht wat niet iedereen en zijn schoonmoeder om de pols heeft. Gefeliciteerd!

1 like

Weer eens wat anders, veel plezier ermee!

1 like

Heel leuk concept en ook mooi uitgevoerd. De tijd lezen lijkt me inderdaad wat lastiger maar goed een kniesoor die daarom maalt ;).

1 like

Haha top man, bijzondere aanwinst! Leuk om mee te spelen en qua tijd aflezen vergelijkbaar met de M.A.D.

Bedankt voor het delen!

1 like

Bijzonder ontwerp en leuk, de gebruikte kleuren. :ok_hand:

Veel draagplezier!

1 like

Wat een ontzettend toffe Arlequin … :star_struck:
Ik had al even de specs en werking bekeken nav. jouw “incoming” melding. Dit op zijn minst bijzonder te noemen. Leuke aanwinst.

Ik wens je veel draagplezier met deze fleurige verschijning!

Zo is het!
Ik kijk de hele dag naar mijn horloge maar heb vaak geen enkel idee van de tijd … :sunglasses:

1 like

Speciaal , gefeliciteerd

1 like

Mooie NA! Kom vooral eens terug hier na een tijdje om je gebruikservaringen met het horloge te delen.

1 like

Mooi NA, veel draagplezier :wave:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een aparte aanwinst!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Zeer zeker een bijzonder ding, niet mijn ding maar dat zal jou een zorg zijn :slightly_smiling_face:
Heel speciaal en veel geniet ervan :ok_hand:

1 like

Wat een apparaat zeg…heel gaaf! Lekker industrieel ontwerp. :grinning::ok_hand:

1 like

Leuk dat er zo veel innovatie uit een microbrand kan komen. Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst en heel veel draagplezier gewenst

1 like

Leuk om zulke ontwerpen te zien en zeker als ze blijkbaar ook nog goed uitpakken. Leuk dat je het aangedurfd hebt en met ons deelt. Vele fijne uren samen!

1 like

Bijzondere aanwinst! Ziet er cool uit👌 geniet ervan!

1 like

Van harte! Veel plezier ermee!

1 like

Ontzettend cool! Gefeliciteerd!

1 like