Na de afgelopen 2 jaar door een achtbaan te zijn gegaan, waarbij het ene slechte bericht opgevolgd werd door een nog slechter bericht, ben ik weer gegrepen door het horloge virus.
Bijna 4 weken geleden heb ik mijn laatste chemo gehad. De zaterdag erna stond ik (met vele anderen) te wachten in de Koopgoot om een Moonswatch te kopen. Gelukkig voor mij is dat toen gelukt (Mission to Mars). Onder het motto: nu kan het nog
Omdat mijn honger nog niet gestild was, ben ik verder gaan kijken naar nog een horloge. Daarbij viel mijn oog op de groene Armand Nicolet JSS. Deze is afgelopen week binnen gekomen. Hij is best kleurig, maar een beetje kleur in mijn leven kan geen kwaad!
Dit is wel een heel betekenisvolle aanwinst!!
Een perspectief waaraan jij je, toen het wat minder ging, je kon optrekken!!
Ik wens je derhalve een langdurige polstijd met deze blijmoedige Armand Nicolet!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Komt goed!!
[quote=“Brlink, post:1, topic:391033”]
Bijna 4 weken geleden heb ik mijn laatste chemo gehad. [/quote]
[quote=“Brlink, post:1, topic:391033”]
Deze is afgelopen week binnen gekomen. Hij is best kleurig, maar een beetje kleur in mijn leven kan geen kwaad! [/quote]
Prachtige aanwinst! Sterkte gewenst in het ziekteproces. Hopelijk mag je deze topper nog in vele gezonden jaren dragen.
Beste Bram,
Wat een negatieve dingen heb jij meegemaakt.
Maar aan de andere kant heb je wel als een van de weinige en gelukkigen een MoonSwatch
kunnen scoren en dan nog een mooie fleurige groene Armand N erbij…
Je ziet maar achter de wolken schijnt de
Blijf positief en dat je deze 2 mooie horloges nog heeeeeeel lang in goede gezondheid mag dragen.
Een goede gezondheid en veel draagplezier gewenst