Een bekende hier, maar toch even laten zien vanwege een kleine mod
Armida staat uiteraard bekend om de geweldige lume, echter bleek bij aankomst dat de bezel wat streepjes verloren was en erger nog⦠de overige streepjes waren er tevens direct uit te wippen
Wellicht een verkeerde run geweest, dus (in overleg met de vorige eigenaar) contact met Chris van Armida gezocht en een nieuwe insert is inmiddels onderweg, klasse service dus
Echter, nadat de grote indices (eenvoudig) verwijderd waren, toch maar besloten om wat met kleur te experimenteren, met succes denk ik
Een priegelig werkje, maar met geduld en drie laagjes toch een dekkend resultaat.
Het mooie is dat de driehoek en kleine indices nog stevig in de insert zitten, ofwel lekker laten zitten dacht ik en de lume zān werk laten doen.
Er speelt nog ander idee door mān hoofd, o.b.v. een SZNH insert, maar dan moet ik nog even wachten op een RVS opvulring, dus wordt vervolgd
De kleur in het potje is oranje, maar afhankelijk van het licht komt het meer rood over.
Twee fotoās met totaal verschillende kleurval.
Deze fotoās zijn na de eerste laag met mān mobiel gemaakt, de bovenste fotoās na de derde laag en met de SR camera, die geven de meest juiste kleur aan denk ik, meer diep oranje (past trouwens goed bij de indices).