Onlangs op een veiling gekocht deze Atlantic Worldmaster Milano, diameter zonder kroon 38,5 mm. Indices, cijfers en embleem zijn opgelegd, datering vijftiger jaren. Horloge is in zeer goede originele staat (ook de wijzerplaat!), enkel de kroon is vervangen. Ben er erg blij mee!.
Gefeliciteerd, cool horloge.
Mooi hoor! Dat rode tipje op de secondewijzer is echt een leuk detail
Gefeliciteerd, mooie vintage horloge
Mijn beste,
Proficiat met deze Vintage XXL!!
Wat een beauty!!
Ruimhartige maat ook 38,5mm, kom je niet vaak tegen in de vintage wereld.
Ik wens je er vele mooie momenten mee.
Orologio Signaturis Temporis
een zeer mooi horloge,
draag hem met plezier
Mooi horloge! Heel veel plezier ermee gewenst!
Prachtige vintage. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Gefeliciteerd, knappe aanwinst!
Heel mooi
Wat een schoonheid! En nog in topconditie, gefeliciteerd!
Dank voor de complimenten Heb heel lang gezocht naar een vijftiger jaren, tweekleurig (bullseye) horloge in goede staat en behoorlijke maat. Zo’n horloge is meestal onbetaalbaar (voor mij). Doe deze niet meer weg, maar zeg nooit nooit.
Hebben jullie ook zo’n horloge, laat t zien!
Mooie aanwinst!
Een kleine update over dit horloge. Horloge is afgesteld en de secondewijzer is een keer los gekomen en hersteld. Meer precieze datering is aanvang 60er jaren. Ben er nog steeds heel blij mee, het is het pronkstuk van mijn verzameling. Heb een keer gekeken naar de nieuwe Smith Transglobal van Timefactors, ook een prachtig horloge in de maat 38mm. De gekozen kleurcombinaties van de wijzerplaat vind ik echter te veel afwijken van de oorspronkelijke Polerouters. Wellicht komt er nog een keer een tweede versie die meer aanspreekt?