NA: Atlantic worldmaster

Speciaal voor Ferry:

1 like

Erg mooi deze. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Thanks Folkert, ik maak altijd voor elk horloge een map aan met alle info en de geschiedenis :+1:

1 like

Er is zelfs een Atlantic Only topic (wat ik gemaakt heb) en daar kun je zien dat het merk helaas niet erg populair is op het HF.

1 like

Heel fraai Fer :ok_hand: waar staat de teller nu op? :thinking: :smirk: Is het al tijd voor een extra uitbouw? :wink:

2 likes

Wat een pracht exemplaar!

1 like

Prachtige aanwinst @fredpanarai1!

Geniet net zoveel van het horloge als van het plezier in jouw never ending zoektocht!

Cheers! :beers:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Had ik nog nooit gezien. Mooie dial Ferry, veel plezier ermee! :ok_hand:

1 like

Van harte met de NA.

Die collectie blijft ook maar groeien, volgens mij…straks haal jij Bill nog in qua aantallen :crazy_face:

Veel plezier ervan!

2 likes

Het mag groot zijn voor vintage, maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat hedendaags Atlantic nu ook onder de 40mm bedient. Er was een mooie Heritage field watch stijl. Is die nu ook in een normale maat beschikbaar vraag ik me af?

1 like

Mooi horloge, mooie foto’s :wink:

Geniet er (samen) van

1 like

Gefeliciteerd Ferry en Assie met deze mooie NA :clinking_glasses:

1 like

:fire:

1 like

Mooi horloge. Veel plezier met deze ā€˜oude’ nieuwe retro aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Voor mij een onbekend merk Ferry maar blauw is altijd goed :wink:

1 like

Mijn Atlantic Seacrest zou ik niet vintage willen noemen, maar die is toch echt maar 38 mm…

2 likes

Niet zo lang geleden leek er geen (mechanisch) model beschikbaar onder de 42mm. Dat vond ik jammer, omdat ze hier en daar wel iets eigens op de markt brengen. Nu zie ik indd meer 38mm in de lijst. Het kan zijn dat het vooral ging om modellen die mijn interesse wekten en dan prompt verloren vanwege het formaat.

2 likes

Leuk horloge. Veel plezier ervan.

1 like

Dat was het voor mij ook Victor, maar het bestaat al een tijdje :wink:.
Maar heeft een hele lange geschiedenis, kijk maar eens bij post 20 daar staat een site over de Atlantic. Leuk leesvoer :wink:

1 like