NA Audemars Piguet Calendar 25589 BA

Vorige week langsgeweest bij een verkoper uit het zuiden vna ons land en een schitterende aankoop kunnen doen. Kwam eigenlijk voor een ander horloge, maar bij het zien van deze was ik snel om.

Betreft een geelgouden 18k AP dresser van 33mm, mooie maat, vind mijn vriendin ook dus denk dat ik het af en toe zal moeten delen. Mooiste aan het horloge vind ik de bijna porceleinachtige plaat met moon phase. Het horloge is zeer elegant met een tijdloos design. Denk dat dit echt een horloge wordt om van te genieten. Heb er ook meteen een andere band op gezet, suède soort bruingrijze band die het net wat meer casual maakt. Het originele aligatorbandje van AP heb ik uiteraard ook nog. Genoeg geluld hierbij de foto’s.

112 likes

Skitterend! :grin::ok_hand:t3:

2 likes

Heel mooi !!!

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf. Klein, maar met complicaties, en automaat. En dat allemaal in 33mm…

1 like

Klein kunstwerkje haha

Mooi wanneer je eigenlijk gaat voor een ander horloge en dan zo’n parel aantreft. Enjoy!

Mooi zeg! En bescheiden dikte, zo lijkt het.

Wow, mooi hoor, gefeliciteerd.

1 like

Knappe aanwinst, proficiat!

1 like

Wat mooi! Geniet ervan!

1 like

Nice, ns iets anders dan de Royal Oak, iets stijlvollers :ok_hand:

1 like

Ge-weldig, wat een mooi horloge. Eén uit de categorie ‘ultieme dress horloges’. Gefeliciteerd met de aanwinst, geniet er van.

1 like

Tnx voor de mooie woorden! Beetje jammer idd van de 33mm ipv 36, maar dan had ik ruim 2x kunnen aftikken. Dan is die 3mm opeens niet zo belangrijk meer :sweat_smile:

1 like

Potverdikkie. Wanne klatsert. Gefeliciteerd!

1 like

Pracht-tig

1 like

Prachtig, vooral de wijzerplaat is zeer mooi.

1 like

Prachtig zeg. Goed om te zien dat er naast royal oak ook nog deze modellen gekocht worden. Hiervan loopt het water me in de mond. Proficiat!

1 like

Zeer stijlvol :ok_hand:

Van harte met deze NA!

Veel plezier ervan (jullie beiden :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Nice! Stijlvol inderdaad. Dat dit allemaal in 33mm past, wauw :star_struck:

Voor welk horloge was je eigenlijk gekomen?

1 like

Sjiek, klein en oogstrelend :ok_hand:

1 like