NA: Audemars Piguet Royal Oak 15400

Alweer een weekje de trotse eigenaar van deze nieuwe Audemars Piguet Royal Oak. Ik zat er vanochtend weer eens vol verwondering naar te kijken en wilde jullie de plaatjes niet onthouden.

Enige probleem is dat ik geen geweldige fotograaf ben, dus in het echt issie stukken mooier! Met zijn prachtige wafelplaat.

Ik was er al langere tijd naar op zoek, maar kon steeds niet echt vinden wat ik zocht… of ze waren net te oud, geen EU papieren enz. Wat schetst mijn verbazing: het is me gelukt om hem gewoon nieuw bij een Nederlandse AD te bemachtigen. Puur toevallig :grinning: Een verse 2018 NL AP RO dus

Het betreft de 15400 versie (41mm) dat past toch wat beter op de pols dan de 39mm.

Nu een paar plaatjes

166 likes

Niet mijn kop thee, maar heel veel plezier er mee! :wink:

7 likes

Laatst één in een etalage gezien, moet zeggen dat hij me wel wat deed. Onverwachts.

Veel plezier met je aanwinst.

1 like

Wel mijn kop of thee en zeer veel plezier ermee!!! Prachtig.

3 likes

Wat maakt het uit dat je niet goed bent in fotograferen, als je onderwerp zo knap is.

2 likes

Heel gaaf!

1 like

Straalt 1 brok vakmanschap uit , wat een aanwinst!
Alleen de perfect uitgelijnde schroefjes al… gaat mijn hart sneller van kloppen.

Heel veel draag plezier!

2 likes

Bijzondere aanwinst! Zeer fraai!

1 like

Heel erg mooi, vooral die typische stalen band vind ik prachtig👌🏻
Van harte gefeliciteerd met deze klassieker :+1:t2:

1 like

Iconisch!

1 like

Hoppa, mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop! Wat een fantastische keuze! Grailmateriaal!

image

3 likes

Voor een matige fotograaf toch geslaagde foto’s. Topklok, geniet ervan. Naar het schijnt wel oppassen voor krasjes ed. Super!

1 like

Heel gaaf! Kijk er ook al een tijdje met een schuin oog naar. 15202 vind ik stiekem mooier maar scheelt ook nogal wat in de prijs

1 like

Lekkere klok man! Geniet ervan!

1 like

Erg gaaf! Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd!
:+1:

1 like

Unieke klok! Enjoy!

1 like

Wat een ontzettend mooie aankoop zeg! Ongelofelijk, wat prachtig. Heel veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Ook goedemorgen! Wat een plaatje. Geniet ervan!

1 like