NA: Audemars Piguet Royal Oak 15400

Mooi horloge maar ik begrijp je verbazing niet zo goed dat het je is gelukt om hem gewoon nieuw bij een Nederlandse AD te bemachtigen ?
Wat is hier zo bijzonder aan dat je hem nieuw hebt gekocht.
Leg uit please.

Grappig… Ik vond het nooit wat, maar die foto’s van jou laten beter zien waarom dan menig publicatie op internet. De schroeven, het polijstwerk om de patrijspoort… Misschien ben je een beter fotograaf dan je toegeeft. Veel plezier er mee!

3 likes

Eigen foto Hub?

1 like

Mankeert er iets aan mijn canon :flushed: ?

1 like

Iconisch horloge!

Onee wacht het i-word wordt niet meer gewaardeerd:

https://www.ablogtowatch.com/jaeger-lecoultre-polaris-automatic-watch/
Inspired by the iconic… God damn it… Although I am not surprised, I must say I am still strangely disappointed that Jaeger-LeCoultre did not last longer than 3, as in three words (title notwithstanding) before using the i-word

Supermooi horloge!

2 likes

Sjiek zeg!! Geniet ze!!

1 like

Hele mooie aanwinst veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een markante verschijning!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

@guus1 er blijkt een wachtlijst te zijn voor dit type horloge. Evenals de 15300 en 15202. Wel is het zo dat AP zijn productie opgevoerd heeft en dus makkelijker kan leveren. De Boutiques geven aan dat ze er binnen een half jaar een denken te kunnen leveren. De AD had hem gereserveerd en als hij m alsnog niet wilde mocht ik hem… zie hier het resultaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Honey_Badger

Ik heb er nog over gedacht de secondewijzer eruit te slopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

De 15202 is idd nog meer een tribute naar de eerste RO. Ik heb hem om kunnen doen een keer, maar helaas was die toch net wat aan de kleine kant vond ik toen. Overigens heb ik me wel aangemeld voor de limited 15202 (platina en titanium) hoop dat die meteen van de pols springt en ik dus niet door de maat afgeleid wordt

1 like

Wordt de 15300 eigenlijk nog wel gemaakt? Dacht alleen deze, de 15202 en 15450. Die laatste is toch 37mm?

1 like

Fantastisch horloge, goede keus!

1 like

Niets mis met de Canon. Mooi om te zien dat je ook aan AP’s knutselt ;-).

1 like

Ja klopt inderdaad. De 15300 wordt niet meer door AP geleverd, maar nog wel nieuw in de grijze handel te vinden.

Weet eigenlijk niet wat de listprijs is van de 15202, maar vermoed dat die ong op hetzelfde niveau moet liggen?

1 like

Lees ergens dat de list van de 15400, 13.660 EUR is. De 15202 zit op 18.160 EUR. Geen idee of de prijze nog kloppen, maar hij is sowieso dus een stuk duurder.

1 like

Wat een ding! Gefeliciteerd met de aankoop!

1 like

Heel mooi!
Dit is wel ā€œultra grailā€ materiaal.
Veel plezier er mee!!!

1 like

Wat vind ik dit een topper zeg…pfffff…
Durf 'm zelf niet te kopen; ben veel te bang voor een krasje op die - zeldzaam mooi - gebrushte delen…

Veel plezier ermee!

1 like

List van de 15400 is nu € 18.200. Ik vermoed zelf dat ze redelijk gelijk getrokken zijn, maar zal even kijken of ik die nog kan vinden.

Ik had die 13.600 ook gevonden, maar dat bleek de list van 2013 te zijn…

Leuk ding, is weer eens wat anders dan een Rolex. :stuck_out_tongue: veel plezier ervan en op naar de 100 likes!

1 like