NA: Auriol. Say What?

Ja mensen ook dit is een horloge, en hoe je het ook wendt of keer het is een nieuwe aanwinst.
Dit is de Auriol Lidl topper van de week.
Helemaal geen gek horloge.
40mm diameter, 46mm lug-lug, silicone bandje 18mm. 5ATM! (Het is een quartz) 3 jaar garantie.
Een nette rustige, overzichtelijke wijzerplaat.
En als iemand zich afvraagt ‘waar doet ie het toch van’. 5 euro voor dit horloge.
Tot dusverre kan ik slechts 1 nadeel benoemen, en dat is toch wel de kliko op de stainless steel caseback (zie laatste foto). Dat had voor mij niet gehoeven.
Wie rijdt er deze week even langs de Lidl?

Enfin foto’s!

18 likes

:joy:
Briljant. Dat heeft een Patek niet!

12 likes

Gefeli!

Kan je mooi je mechanische horloges op gelijk zetten :grin: :+1:

2 likes

grappig voor weinig, maar mijn persoonlijke €5,- geef ik dan liever uit aan wat anders :wink:

1 like

Waarschijnlijk 10x nauwkeuriger dan een AP van 15k :rofl: een keer wat anders, zullen we maar zeggen. Sowieso altijd handig als je even moet klussen. Veel plezier er mee.

1 like

Haha die caseback is wel prachtig ja :joy:

Enjoy :slight_smile:

1 like

Voor dat geld :+1:

1 like

Jij zegt het😆

1 like

Lekker simpel en handig.

1 like

En het is een Duits product, dat is toch bijna nicht zu fassen! :+1::ok_hand::grin:

1 like

Wat heb je liever, paar biertjes of dit dingetje ,:joy:

1 like

Geinig ding, beetje een gemuteerde swatch. Wel erg dat op de achterkant moet staan dat je hem niet mag weg gooien :grinning:

1 like

Paar biertjes? Schultenbrau bedoel je :joy::grin:

1 like

Perlenbacher, we gaan hier voor kwaliteit.

1 like

Hahaha paar weken terug was dit bij de lidl bijna een heel kratj daarvan😂 was echt maar 6,50 vo een krat🤯

1 like

Hartstikke leuk ding voor € 5,00! En wel grappig dat ze het niet op prijs stellen dat je hem weg flikkert :joy:

Ik denk dat er ook horloge’s komen met op de caseback een logo van het HF met daardoor een kruis :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja het is inderdaad wel een extreem/korreltje zout voorbeeld. Ik vind het wel leuk om soms een goedkoop eenvoudig horloge te dragen. Zeker als de prijs kwaliteit top is. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een echte mooie nieuwe aanwinst. Vooral aan het oriënteren, ik zie zo veel moois voorbij komen.

1 like

Waarom geen f-91w

1 like

Soortgelijk vroeger gehad.
Deze ga ik wel een keer bestellen.