Prima foto, dankjewel! Het komt een beetje in de buurt in ieder geval. ![]()
Mijn beste,
Stuk voor stuk, inspirerende en fraaie horloges!!
Ik wens je veel draag genoegen.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Je verhaal brengt me terug naar 5 jaar geleden in het hoge noorden van Finland. Blijft een magnifiek spektakel. En dan overdag op de sneeuwscooter over de bevroren rivier jakkeren.
Toch maar eens bij dit merk rondkijken om de herinnering ook in een horloge te hebben.
Finland staat nog op de lijst bij mij. Ik word makkelijker naar Noorwegen getrokken omdat ik de taal nog redelijk goed spreek. Is Finland niet redelijk plat qua landschap?
Zie PB
Mooi man ![]()
indrukwekkend trio ![]()
Mijn vraag in het Strain Only draadje werd hier beantwoord. Maar, als je op het eiland Senja was, moet je dan niet eigenlijk achter een Bruvik Senja aan?
Ik heb me laten vertellen dat de uitvoering en afwerking van dit horloge ook echt op een hoog plan staat.
Heerlijk trio!
Jouw horloge laat meer van het natuurfenomeen zien dan toen ik bij het Noorderlicht was ![]()
Die kende ik niet eens eerlijk gezegd! Interessant merk, weer eentje voor de watchlist.
Prachtig ![]()
Mooi horloge, geniet van het trio met een leuk verhaal. ![]()
Mooi verhaal en dito horloge. Gaaf trio. Gefeliciteerd met deze groene NA
Ik vind ze prachtig, en ze zien er robust uit. Zijn het horloges die tegen een stootje kunnen?
@PTRL Ik heb er in ieder geval best intensieve wandelingen met flink wat klim-en klauterwerk mee gemaakt. De stichters van het merk raden je ook telkens aan om ze’back to nature’ te brengen. Duikers zijn het niet (10 atm), maar ik heb het gevoel dat ze prima naast de eerste de beste Alpinist kunnen staan.
@Rens64 Wat is het toch een prachtig land he. Ik ga sowieso ook nog een keer in de komende jaren. Misschien als het vikingschip museum in Oslo eindelijk af is. En dan door naar Jotunheimen ofzo…
Excuus, maar die moest genoemd in deze context.
Help! Help! Your wrist is on fire!
No mother it’s just the Northern lights.
Gefeliciteerd met deze mooie NA. Heel veel draagplezier
Erg mooi, geniet ervan!
Prachtig, ik kende Straum niet maar ga het merk opzoeken.
Net als jij heb ik ook affiniteit met het arctische gebied. In 2019 liep ik op Spitsbergen een marathon in bijzonder uitdagende omstandigheden. Daarvoor was ik al enige malen in het Finse Lapland geweest. Vooral na de marathon in Svalbard, dat zoals je beslist weet, tot Noorwegen behoort, is mijn fascinatie voor de pure, lege wildernis daar alleen maar toegenomen.
Back on topic: gefeliciteerd met die prachtige nieuwe Straum.