NA: Aurora Borealis?! Can I see it?

Prima foto, dankjewel! Het komt een beetje in de buurt in ieder geval. :smile:

1 like

Mijn beste,

Stuk voor stuk, inspirerende en fraaie horloges!!
Ik wens je veel draag genoegen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Je verhaal brengt me terug naar 5 jaar geleden in het hoge noorden van Finland. Blijft een magnifiek spektakel. En dan overdag op de sneeuwscooter over de bevroren rivier jakkeren.
Toch maar eens bij dit merk rondkijken om de herinnering ook in een horloge te hebben.

3 likes

Finland staat nog op de lijst bij mij. Ik word makkelijker naar Noorwegen getrokken omdat ik de taal nog redelijk goed spreek. Is Finland niet redelijk plat qua landschap?

1 like

Zie PB

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

indrukwekkend trio :+1:

1 like

Mijn vraag in het Strain Only draadje werd hier beantwoord. Maar, als je op het eiland Senja was, moet je dan niet eigenlijk achter een Bruvik Senja aan?

Ik heb me laten vertellen dat de uitvoering en afwerking van dit horloge ook echt op een hoog plan staat.

1 like

Heerlijk trio!

Jouw horloge laat meer van het natuurfenomeen zien dan toen ik bij het Noorderlicht was :see_no_evil:

1 like

Die kende ik niet eens eerlijk gezegd! Interessant merk, weer eentje voor de watchlist.

Prachtig :boom:

1 like

Mooi horloge, geniet van het trio met een leuk verhaal. :+1:

Mooi verhaal en dito horloge. Gaaf trio. Gefeliciteerd met deze groene NA

Leuk horloge-trio!:+1:

De teller ‘Noorwegentrip’ staat bij ons op 10, wat gelijk staat aan ca. 35 weken.:bouvet_island:
De eerste keer was ik ‘al’ 42 jaar en wij vinden het best jammer dat we niet 10 of 20 jaar eerder met dit land kennisgemaakt hebben. Maar beter laat dan nooit.:wink:
Lofoten en Jotunheimen zijn onze favorieten, maar we zijn ook op Senja geweest. Pracht eiland.:+1:
Laatste bezoek aan Noorwegen was vorig jaar, maar in '26 en '27 gaan we er weer heen.

Nooit stilgestaan bij aanschaf van een Noors horloge. Maar…, Norge zit wel in ons hart.:slightly_smiling_face: