Van harte met je mooie nieuwe aanwinst
Heel gaaf! Mooie Breitling, staat je goed! Erg mooi setje zo met de Speedmaster trouwens
Veel draag plezier toegewenst.
Heel mooi, veel draagplezier.
Je zit in de verkeerde topics. Waar ik rond hang is een Cartier, Seiko, Grand Seiko, Breguet of Nomos een must have.
Zijn goed bezig onder Georges Kern. Ooit komt er nog eens een B09 Premier.
Is in mijn optiek een Premier, circa 1940-1950. Dat de Navitimer een greatest hits kandidaat is betekent dat men zich niet genoeg in Breitling heeft verdiept.
Gefeliciteerd! Breitling is vaak leuk, deze zeer zeker ook.
Dat heb je fout. Maar ik spreek je nog wel wanneer dat begint te dagen.
Wat een topper zeg die avenger!!, en doe speedy uiteraard ook, erg veel draagplezier ermee
Gefeliciteerd met deze mooie Breitling en veel plezier er mee gewenst!
Stoere klatser! Gefeliciteerd en geniet ervan.
Leuk horloge. Veel plezier ervan.
Schitterend horloge, gefeliciteerd!
Heel hartelijk bedankt allemaal. Ik zie een aantal Breitling fans, ben benieuwd of dit gevoel bij mij ook groot wordt. Het horloge is goed aanwezig op de pols, maar hopelijk niet te veel. Tot nu toe is het heerlijk om naar te kijken en word ik er blij van.
Klopt misschien. Toch hangt hier op dit forum een zweem van “er gaat niks boven een Rolex”.
De Premier is inderdaad de klassiekere chronograaf van Breitling. Erg mooi. Wel even wennen aan de afgesneden 2, 4, 8 en 10. Welke kleur dial is het voor jou? Pistache, gold of silver?
Zal het zeker laten weten als ik langer dan normaal blijf hangen in de dress watch topics.
Stoere verzameling
De gouden is fantastisch, maar buiten het bereik van wat ik aan een chronograaf zou verspijkeren. Dan zit je in Breguet 5157 territorium, en wint de Breguet.
Maar ik zou zelf dus de rode kiezen. Dat is een gat in mijn verzameling, en een geweldige kleur.
Mooie NA
Gaaf horloge van harte! Geniet er van.
Rode Brequet, B09 of iets anders roods?
B09 uiteraard. Jij vroeg of ik goud, zilver of pistache zou doen, mijn antwoord was rood.
Dat is de rode, ja. Ik vind hem geweldig, mijn vrouw vind hem geweldig… Mooi hoor. Hij had alleen 37 of 38 mm mogen zijn, maar ok. Pak hem maar in.
Erg fijn horloge. Ik heb de Avenger in het blauw.