NA Aviator Pilot smartwatch

Recent zag ik een aanbieding voorbijkomen en voor ik het wist had mijn wijsvinger (volledig autonoom) op bestellen gedrukt. Deze werd zojuist gebracht met de post.

Eerst maar eens opgeladen, op tijd gezet en gepaird met de iPhone. Dit ging redelijk eenvoudig en zonder problemen.

Het horloge is voorzien van een Quartz uurwerk (kon geen type achterhalen) en een led-scherm op de wijzerplaat.

Verder een chrono uiterlijk en een verstelbare bezel met wereld tijd.

De lederen band is best wel stug en voelt wat “karton-achtig” aan. De buckle is voorzien van een logo.

De kast heeft een diameter van 46 mm en is ban Rvs. Heb ervmaar gelijk een wristshot bijgedaan.

Ben benieuwd hoelang deze blijft😉

8 likes

Mijn beste,

Aparte verschijning hoor!!
Gewoon lekker blijven dragen!!
Veel draag plezier dan ook met deze moderne tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie aanwinst hoor :slight_smile:

Mooi hoor, te fors voor mijn polsjes :grin::upside_down_face:

Imposante verschijning. Wat biedt hij smartgewijs?

Smart-gewijs is het niet heel hoogdravend;

• inkomende oproep alert
  • beller id
  • gemiste oproepen
  • sms
  • sociale media
  • kalender evenementen
  • telefonische melding verloren
  • stappenteller
  • afstand (km)
  • caloriemeter
  • slaapmonitor

Niet hoogdravend, maar ook zeker niet basaal. Verder vier dagen batterijduur zonder laden.

1 like

Dit daarentegen is wel degelijk hoogdravend.

Nou ja, volgens de beschrijving dan. Moet nog zien wat dit IRL is.

Ik vind hem wel gaaf !
Gefeliciteerd !

Mooi horloge, veel plezier ermee.

Mooie aanwinst. Mooie foto’s. :+1:

Gisteren opgeladen en na 24 uur geeft de batterij indicator nog helemaal vol aan.

Ik heb een en ander eens uitgezocht. Capaciteit van de batterij is 316 mah en dat is zeker niet slecht als je bedenkt dat deze gebruikt wordt om het Quartz uurwerk te laten lopen en het kleine led-display te laten oplichten (als er meldingen zijn) of je de drukkers bedient.

De vier-dagen-dragen indicatie zou best eens kunnen kloppen.

Opvolging autonomie tijd batterij op 1 lading.

Sinds zaterdag (dus 48 uur) en de indicator staat op 3/4.

Geen aparte batterij voor het smart-gebeuren? Dus als je je horloge niet op tijd oplaadt staat je horloge ook stil?
Ik dacht dat er een normale batterij voor je klok zou zijn en een oplaadbare accu voor de smart functionaliteit.

Dit is de Mark 1 uitvoering en het manual spreekt hier niet over. Bij de mark II uitvoering staat dit wel in het manual dat er een aparte batterij (Li-polymer)voor het uurwerk inzit. Dus ik ga het (binnenkort) zien :slight_smile:

Still going strong, nu 3 dagen zonder opladen.

1 like

Inmiddels op dag vier, still going strong…,

2 likes

Inmiddels 5 dagen, het einde komt nu wel in zicht…

1 like

Dag 6 zonder opladen, het einde moet nu toch wel in zicht gaan komen…

1 like

Dag 7, zojuist is het display op zwart gegaan. Dit betekent dat het horloge het bijna 7 hele dagen op 1 lading heeft gedaan. Heel goed. Het uurwerk zelf loopt gewoon door. Enerzijds logisch echter vreemd dat het manual hier niets over zegt.

Hij gaat weer op de lader​:+1:t2::+1:t2:

1 like