Recent zag ik een aanbieding voorbijkomen en voor ik het wist had mijn wijsvinger (volledig autonoom) op bestellen gedrukt. Deze werd zojuist gebracht met de post.
Ik heb een en ander eens uitgezocht. Capaciteit van de batterij is 316 mah en dat is zeker niet slecht als je bedenkt dat deze gebruikt wordt om het Quartz uurwerk te laten lopen en het kleine led-display te laten oplichten (als er meldingen zijn) of je de drukkers bedient.
De vier-dagen-dragen indicatie zou best eens kunnen kloppen.
Geen aparte batterij voor het smart-gebeuren? Dus als je je horloge niet op tijd oplaadt staat je horloge ook stil?
Ik dacht dat er een normale batterij voor je klok zou zijn en een oplaadbare accu voor de smart functionaliteit.
Dit is de Mark 1 uitvoering en het manual spreekt hier niet over. Bij de mark II uitvoering staat dit wel in het manual dat er een aparte batterij (Li-polymer)voor het uurwerk inzit. Dus ik ga het (binnenkort) zien
Dag 7, zojuist is het display op zwart gegaan. Dit betekent dat het horloge het bijna 7 hele dagen op 1 lading heeft gedaan. Heel goed. Het uurwerk zelf loopt gewoon door. Enerzijds logisch echter vreemd dat het manual hier niets over zegt.