NA: Ball ENGINEER II NAVIGATOR

Zozo…

In Februari zag ik via facebook dat er een mogelijkheid was om een pré-order te doen ivm een nieuw model van Ball Watch Company…

Daar ik een echte Ball fan ben, even gaan kijken op hun website hoe en wat.

Blijkt het om een gelimiteerd model tot 1000 stuks, met de keuze van jou nummer tussen 1 en 1000 en eventueel een gratis gravering.

De gravering doe ik niet, want dan is hij te persoonlijk en moeilijk om ooit eventueel door te verkopen.

Mmm mooi ding, zwart of blauw, 40mm of 44mm, staal, nato of leder… moeilijke keuze!

Ik wil hem wel, maar wat kies ik? Op dit moment nog steeds de mogelijkheid voor #001/1000 daar ik er als de kippen bij was.

Na 5 minuten twijfelen wat ik zou bestellen ben ik voor de zwarte 44mm op leder gegaan, maar helaas, na 5 min was het nummer #001 reeds weg, pfff slechts 5 minuten zitten twijfelen, er bestaan dus nog snelere beslissers dan mijzelf… dan maar nummer #002/1000!

Na weekje begon ik te twijfelen over de zwarte wijzerplaat, die had ik al met de Marvelight, misschien moet ik toch maar eens voor een donkerblauwe gaan, komen de wijzers ook mooier uit vond ik persoonlijk.

Mailtje naar Ball gedaan in Zwitserland en ja hoor: “geen probleem lossen we voor je op”!

Vandaag dus aangekomen en direct om de pols gedaan… de Ball
ENGINEER II NAVIGATOR 44m, blauwe wijzerplaat met lederen strap.

Mooier in het echt dan op foto !!

37 likes

Top!:+1:
Geniet ervan.

1 like

Mooi man, veel dragen en van genieten :+1:

1 like

Allebarstens, wat een wrist presence. Veel plezier er mee!

1 like

:ok_hand::+1: ik had dan 007 gekozen. Kun je hem nog aan Bond fans verkopen :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Chapeau voor je goede keuze!!
Leuk dat je de wijzigingen hebt kunnen verwezenlijken!!
De wijzerplaat leest prima af, mooie gmt-wijzer eveneens.
Ik wens je er dan ook een wereldse tijd mee. :globe_with_meridians:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooie dieptewerking :ok_hand:

1 like

Mooi! Goede afleesbaarheid!

1 like

Even een goedkoop Chinees bandje er op gezet omdat ik de pin buckle niet leuk vind… nu dus een Chinese butterfly buckle. :wink:

Gefeliciteerd, veel draagplezier :love_you_gesture:

1 like

Supergave aanwinst!

1 like

Mooi man, heb ook een poos getwijfeld over deze, maar pre-order en ik zijn geen vrienden…:+1:

1 like

Erg mooi horloge.
Ik wens je er veel plezier mee.

1 like

Dank u allen, ben er blij mee na het lange wachten…

Met pré-order spaar je toch enkele euro’s uit… dan blijft er nog wat over voor een volgende pré-order. :joy:

Is mooier irl dan op site Ball.

Dat geld zal me jeuken, als ik iets leuks zie wil ik het meteen hebben… :speak_no_evil:

2 likes

Niet onaardig, wel fors formaat maar daar zul je wel de polsen naar hebben als je ook ooit een U-Boat hebt gedragen.

Van harte en veel plezier van de nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Veel plezier van uw NA!

1 like

Valt prima mee die 44mm… dit model op 40mm zou te klein zijn. Denk dat hij dan eerder voor dames op 40mm verkocht wordt.

Mijn polsen kunnen 44mm aan. :sunglasses:

Wat ook opvalt is dat de wijzerplaat soms wel zwart lijkt en toch is hij blauw…

1 like

Dat is wel mooi juist vind ik, dan blijf je er naar kijken.

dat denk ik niet, ik zou hem in 40mm nemen dan. Vind ik mooier en past mij beter. Ik ga momenteel tot max 39 bij aanschaf. Alles wat ik groter heb was er al. En 44 past mij niet dat is te groot gewoon voor mijn pols(jes).

Je kan het hebben maar ik vind ook voor jouw pols op de foto dat die al fors is. Voor de rest is het een knappe verschijning en gelukkig verschillen de smaken. Je zou toch niet in een wereld willen leven waar iedereen met een Seiko loopt :joy::joy::joy:

1 like

Mooie aanwinst, dat wordt genieten de komende tijd :+1:

1 like