NA: Ball Watch Fireman Victory

Gisteren was het moment dan daar. Ruim een maand na mijn verjaardag, heb ik een keuze kunnen maken wat ik als cadeau wilde.
Dat het een horloge zou worden, dat stond wel redelijk vast. Er zijn wel wat andere overwegingen geweest, maar dat waren geen blijvertjes (als ze überhaupt al concreet zijn geworden).

Met het door vrouwlief beschikbaar gestelde budget in het hoofd, eens gaan overwegen wat het dan zou moeten worden.
Op zich ben ik al een tijdje content met de huidige collectie, maar er kan natuurlijk altijd wat bij. Alleen was de drang minder groot dan andere keren. Dit keer moest het wel echt een toevoeging zijn op de collectie, een horloge dat zich onderscheidt van de rest. Een minder voorkomend exemplaar; iets met een eigen smoel, anders dan de rest van de collectie (in zekere zin).
Wat het niet moest worden, had ik al ietwat bepaald: geen blauwe of zwarte wijzerplaat; daar heb ik genoeg van. Geen grijze plaat, want ik zoek geen concurrentie voor de HydroConquest.
Exotische kleuren (om het maar even zo uit te drukken) zijn aan mij ook niet echt besteed, althans, niet in dit prijssegment. Immers, ik wil het wel met regelmaat dragen. En dat vind ik met de afwijkende kleuren toch wat lastiger combineren.

Een lichtere, maar niet witte, egale plaat, dat spreekt mij wel aan.

Dus online wat aanbod bekeken, wat verschillen naast elkaar gelegd. De Black Friday aanbiedingen in het hoofd gehouden, om een mooi buitenkansje niet uit te sluiten.

En toen kwam dit horloge voorbij. De Ball Fireman Victory (oftewel NM2098C-S3J-SL).
Gecharmeerd door de eenvoud en een uitstraling die mij aanspreekt. De plaat passend in de wishlist. Een merk dat mij ook aanspreekt, na kennismaking ermee enige tijd geleden.

Gisteren dus op pad gegaan om te passen. En in het echt viel die zeker niet tegen! De band, zo solide en een mooie schakel, met een mooi afgewerkte sluiting. Het licht gebolde glas maakt het plaatje in mijn beleving af.

Oke, dan nu de foto’s van unboxing!! (zojuist gedaan, vanwege het daglicht)







Nog wat macro-foto’s:

En natuurlijk wristshots

Oh ja, ook nog een goodie gekregen

Ik denk dat ik mijn enthousiasme er voor wel duidelijk heb gemaakt ondertussen… Knap als je het tot hier hebt volgehouden! Dank voor de aandacht en fijn weekend allen!

67 likes

Inderdaad een mooi horloge met een prachtige wijzerplaat!
Heel veel draagplezier!

1 like

Heel mooi, geniet er van :ok_hand:

1 like

Prachtig! Mooi cadeau. En mik er ook even een foto van de lume in!

1 like

Wat een cadeau! Geniet van deze Ball. Mooi merk

1 like

Dank je wel!

Zal ik inderdaad nog even regelen

Dank je wel, zal ik doen!

Haha ja :joy:
Mooi hoor, zo’n Ball. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig! Geniet ervan :smiley:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel chique en van een sympathiek merk. Gaaf. Geniet ervan!

1 like

Gaaf! Heb hem ooit met rode accenten gehad, super afwerking!

1 like

Mooi cadeau , geniet ervan

1 like

Dank jullie wel! Komt helemaal goed :wink:

4 likes

Poging 1:

5 likes

Prachtig !

1 like

Mooi hoor. Geniet ervan!

1 like

Mooi. Ball, I like!

1 like

Fraai hoor! En idd een prachtige om af te wisselen met (o.a.) je Longines.

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

Tijdloos en heel veel horloge voor het geld! :ok_hand:

Geniet ervan!

1 like