NA: Baltic Aquascaphe GMT

Dan wacht ik even af wat @Assie62 er van zegt. Heb nu zelf ook voor het eerst een horloge in het blauwe gedeelte staan. Best wel spannend.

2 likes

Je kan natuurlijk Assie een pb sturen over die luch in het blauw, wie weet vindt ze het een leuk horloge, qua maatje wel haar ding. Ik heb niets gezegt tegen Assie, dus ben benieuwd
image

Prachtig horloge! Vooral die ‘fantakleur’ maakt hem af😉

1 like

Mooi,gefeliciteerd

1 like

Wauw, supermooi!

1 like

Nope :rofl:

2 likes

Nou zeg! Alsof ik hier niet gezellig ben! Pffff. Je doet me pijn.

5 likes

There there…ik vind je hier ook gezellig.
Ik was juist positieve reclame voor je aan het maken.

Wordt weer gezellig as. vrijdag.

4 likes

Leuk verhaal Fred! Klinkt als een gezellige dag :slight_smile: En dan ook nog die funky Baltic meenemen aan het eind; dat is winnen!

2 likes

En weer een mooi horloge erbij !! Gefeliciteerd :+1:

1 like

De volgende absoluut :grin::+1:

2 likes

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Anders zelf eens in het blauwe gedeelte kijken, staat nog een mooie Luch, perfect voor jouw pols.

2 likes

Gefeliciteerd Ferry met deze mooie GMT als NA. Je bent lekker aan het overnemen op HF, maar het is je van harte gegund

1 like

Mooie aanwinst Ferry. Draagt heerlijk, fijne specs, ziet er goed uit en tegen een mooie prijs.
Je bent weer lekker aan het uitbreiden, of vergis ik me? Lekker samen van genieten. Doe je, doen jullie goed!

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie nieuwe aanwinst Ferry, veel draagplezier gewenst

1 like

Heerlijke aanwinst, zelf nu 2x een aquscaphe bij Baltic gekocht .
Een bedrijf met goede service, ik had toen iets met een bandje en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd zonder enig moeilijk gedoe.
Veel draagplezier Fer.

1 like

je verzameling begint serieuze proporties aan te nemen :laughing:
ook met deze Baltic heb je een klepper binnen gehaald :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Ik was vroeger nog niet overstag met een twotone oranje bezel, maar inmiddels van mening dat dit juist een van de beste kleuren combinaties is voor een ‘vintage look’ duiker.
Tof horloge. Moet zelf ook eens aan een Door. Geniet ervan.

2 likes

Mooie intro Fred , je kan altijd nog schrijver worden. :rofl: Mooi horloge met een eigen smoel. :ok_hand:

1 like